به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: این نوع تفکر و اندیشه ناب به عنوان یک نسخه شفابخش نیاز ضروری امروز برای اداره هر چه بهتر کشور و مقابله با جنگ اقتصادی تمام عیار دشمنان محسوب می شود.
وی افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک برگ زرین در تاریخ ایران دستاوردهای متعددی داشت که از مهمترین آنها می توان به ترویج روحیه خودباوری، پرهیز از تجمل گرایی و خودکفایی در ساخت تجهیزات نظامی اشاره کرد.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با دست خالی و با کمک نیروی ایمان و اخلاص توانستند ابرقدرت ها را شکست دهند.
حجت الاسلام حسینی صدر دوران دفاع مقدس را نشأت گرفته از قیام کربلا دانست و عنوان کرد: هم اینک نیز مقابله با گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه توسط تربیت یافتگان مکتب دفاع مقدس انجام می شود.
وی با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی، ابراز داشت: امروزه عزاداری های دهه اول ماه محرم در کشورهای غیرمسلمان نیز برگزار می شود و فریاد لبیک یا حسین (ع) در تمامی نقاط دنیا طنین انداز است.
حجت الاسلام حسینی صدر گفت: مکتب عاشورا درس آموز است و باید مسلمانان از تمامی صحنه های آن الگو و عبرت بگیرند.
وی اظهار داشت: انتخابات نخست وزیری عراق در روزهای آینده برگزار می شود و بیگانگان از جمله آمریکا و متحدانش به دنبال مداخله در آن هستند.
حجت الاسلام حسینی صدر افزود: مردم و مسئولان اجرایی عراق برای مقابله با این توطئه شوم دشمنان بیش از پیش هوشیار باشند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.