قباد مبشری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر همین اساس تعامل لازم بین کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی این استان ایجاد شده است.

وی افزود: خدماتی که می تواند از سوی دانش آموختگان دانشگاهی رشته های کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان راهبران شغلی در این زمینه ارائه شود شامل آموزش، مهارت آموزی و انتقال دانش و آگاهی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۵۰ درصد مشاغلی که سال ۱۳۹۸ برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان در زمینه های مختلف ایجاد می ‌شود از طریق طرح راهبری شغلی خواهد بود. 

مبشری عنوان کرد: طرح راهبری شغلی کارآفرین محور بوده و در آن تعدادی از مددجویان بیکار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به کارآفرین معرفی می شوند تا برای آنها شغل ایجاد کند.

وی ابراز داشت: راهبران شغلی در این طرح تمامی مراحل ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از جمله استعدادسنجی، مشاوره، انتخاب و نحوه اجرای طرح، پیگیری دریافت تسهیلات بانکی و بازاریابی محصولات تولیدی را بر عهده می ‌گیرند.

مبشری گفت: قرار است تا پایان امسال پنج هزار شغل برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شود.

وی اظهار داشت: ایجاد ۲ هزار و ۵۰۰ شغل از این تعداد معادل ۵۰ درصد از طریق طرح راهبری شغلی است. 

افزون بر ۱۰۶ هزار نفر در قالب ۴۳ هزار و ۳۲۱ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.