به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: این عالم ربانی و فقیه مجاهد رئیس دانشکده الهیات دانشگاه تهران بود و در ۲۷ آذرماه سال ۱۳۵۸ از سوی گروهک منافقان فرقان به شهادت رسید.

وی افزود: امام خمینی (ره) با تدبیر و دوراندیشی مثال زدنی خود این روز را به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری و معرفی کردند.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: حوزویان و دانشگاهیان ۲ قشر مهم کشور هستند و دشمنان نیز همواره درصدد ایجاد اختلاف، تفرقه و جدایی بین آنها بوده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: افزون بر یک سال است که مردم فرانسه علیه سیاست های دولت این کشور از جمله در زمینه مسائل اقتصادی تظاهرات کرده و شعار می دهند.  

وی ابراز داشت: تاکنون عده زیادی از مردم فرانسه در این تظاهرات ها کشته، زندانی و یا مصدوم شده اند.

امام جمعه یاسوج گفت: این در حالی است که فرانسه به همراه آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی می خواستند ایران را در مسأله برجام وادار به تسلیم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: این خواسته آمریکا و اروپایی ها هرگز محقق نمی شود و ایران مقتدر، مستقل و آزاد هیچگاه زیر بار زیاده خواهی ها و زورگویی های دشمنان نخواهد رفت.

وی افزود: آمریکا و اروپایی ها در کشورهای متحد ایران اسلامی شامل عراق، لبنان و سوریه آشوب هایی برپا کرده و آن را نیز به داخل ایران کشاندند.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: عده ای فریب خورده در ناآرامی های اخیر کشور از سوی دشمنان تحریک شدند و اقدام به بر هم زدن امنیت و تخریب اموال عمومی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: مردم و مسؤولان اجرایی کشور با بیداری، هوشیاری و آگاهی مثال زدنی خود آشوبگران ناآرامی های اخیر را سرکوب و اربابان آنها را نیز مأیوس کردند.

     

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.