به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج با تبریک سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص)، اظهار داشت: امام خمینی (ره) ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول را به عنوان هفته وحدت نامگذاری کرد.

وی افزود: اتحاد، انسجام و همبستگی مسلمانان سبب بی اثر کردن اختلاف افکنی دشمنان بین آنان شده است.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: وحدت اسلحه کارسازی است که در هیچ کارخانه ای تولید و عرضه نمی شود.  

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد هماهنگی و همفکری بیشتری با یکدیگر داشته باشند تا بهتر بتوانند به مردم این استان خدمت رسانی کنند.

وی با اشاره به تظاهرات مردم عراق و لبنان و اعلام مطالبات به حق از سوی آنان، ابراز داشت: آمریکا درصدد سوء استفاده از این وضعیت است.

امام جمعه یاسوج گفت: اسراف و زیاده روی در هر موردی از نظر دین مبین اسلام حرام است و باید مردم کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مصرف انواع حامل های انرژی تجدیدنظر کنند.    

حجت الاسلام و المسلمین حسینی به کمبود مسجد در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار می رود که نیکوکاران و افراد متمکن استان برای ساخت مسجد در این شهر همت بیشتری داشته باشند. 

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد برای رأی دادن در این انتخابات از مسائل قومی، قبیله ای، طایفه ای و حزبی بپرهیزند.

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.