به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلیمن محمد حسن اختری درراهپیمایی یوم الله 13 آبان دریاسوج اظهار داشت: یادآوری جنایات ،شیطنت ها و توطئه های آمریکا  بیانگر عبث بودن و بی نتیجه بودن بحث مذاکره با این شیطان بزرگ است.

وی تنها راه نجات ، عظمت و پیشرفت کشور را اطاعت از ولایت فقیه و رهبری دانست و تاکید کرد: رفع مشکلات و تنگناهای اقتصادی را نباید به مساله مذاکره و ارتباط با کشورهای خارجی گره زد بلکه با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی خود جست و جو کرد.

وی همچنین به رویدادها و حوادث تاریخ ساز یوم الله 13 آبان اشاره کرد و گفت: محور و ماهیت همه این رخدادها مبارزه قاطع مردم فهیم ایران علیه استکبار جهانی است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: در همه این رویدادها ردپای توطئه ها و جنایات آمریکا نمایان است.

یوم الله سیزدهم آبان یادآور سه رخداد مهم در تاریخ ایران اسلامی است. تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت امریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ است.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر جلوه زیبایی از وحدت و همدلی و یکپارچگی خود را در مبارزه با استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

مردم ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد از پیروجوان، دانش آموز و دانشجو و شیرزنان و مردان غیور عشایری در حالی که پلاکاردهایی با مضمون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در دست داشتند، انزجار قلبی خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.
حضور عشایر غیور ملبس به لباس شجاعت و غیرت عشایری و درحالی که اسلحه بر دوش داشتند همراه و همگام با مسئولان و مردم صحنه های زیبایی از حضور در این حماسه بزرگ خلق کردند.
دانشجویان و دانش آموزان یاسوجی نیز امروز همراه با سایر اقشار آگاه و هوشیار مردم با حضور در راهپیمایی باشکوه یوم الله 13 آبان، با فریاد مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، وفاداری خود را به نظام و انقلاب و تنفر قلبی خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.
آیین راهپیمایی مردم یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسین کلانتری استاندار و استقبال قشرهای مختلف این شهر از میدان هفت تیر تا میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.