به گزارش ایرنا، داریوش ورناصری روز سه شنبه در نشست با مدیرکل و جمعی از معاونان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: یکی دیگر از اولویت های مهم کاری این سازمان جمع آوری مدارس خشتی و گلی است.

وی افزود: تکمیل و افتتاح طرح های نیمه تمام و راکد با حمایت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مشارکت خیران مدرسه ساز باید جزو مهمترین برنامه های مدیران کل نوسازی استان ها باشد.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خواستار تعامل و همکاری هر چه بیشتر اداره کل نوسازی کهگیلویه و بویراحمد با اداره کل آموزش و پرورش این استان شد.

ورناصری بیان کرد: هدف مشترک سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و وزارت آموزش و پرورش ایجاد بستر مناسب و در خور شأن برای تحصیل و علم آموزی دانش آموزان ایران اسلامی است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در راستای سیاست های کلان سازمان نوسازی کشور در زمینه جمع آوری بخاری های غیراستاندارد در مدارس از ابتدای امسال تاکنون سیستم گرمایشی ۱۲۴ کلاس درس این استان از طریق پکیج رادیاتور، ۳۰۰ کلاس درس با رادیاتورهای روغنی و ۴۲۵ کلاس درس نیز از طریق نصب بخاری های هرمتیک استانداردسازی شده است.

پیروز کرمی اظهار داشت: در این مدت ۲۳ فضای آموزشی، ورزشی و فرهنگی در قالب ۱۲۲ کلاس درس با زیربنای سه هزار و ۸۶۲ مترمربع و ۱۵۰ میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد تکمیل و تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان شد.

داریوش ورناصری در این سفر یک روزه به کهگیلویه و بویراحمد از چنذ طرح مدرسه سازی در حال ساخت استان در شهر یاسوج بازدید کرد.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.