مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از عزل برخی از مدیران این اداره کل به دلیل دریافت وجه اضافی از والدین در قالب‌های مختلف بویژه در قالب فوق برنامه خبرداد.

به گزارش ایلنا ، هادی زارع پور  تاکید کرد دریافت هرگونه وجه نقد، چک حامل و چک پول در حین و بعد از ثبت نام در تمام مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.  وی در نشست خبری ستاد ثبت نام مدارس اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی مدیران تحت نظارت این اداره در سطح استان و نواحی به دلیل دریافت وجه اضافی از والدین در فوق برنامه های مدارس هیئت امنایی عزل شدند.

وی بدون اشاره به تعداد مدیران عزل شده،اظهارداشت: مدیران مدارس دولتی و غیردولتی حق دریافت هیچ وجه اضافی بیشتر از بخشنامه ها دریافت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: براساس بخشنامه این اداره کل، مدیران مطابق  شرایط خاص اقتصادی و جغرافیایی مدارس، باید بین ۵۰ تا ۴۰۰ هزارتومان از والدین بابت فوق برنامه ها و سایر برنامه ها دریافت می‌کردند، اما برخی مدیران با وجود تذکرات مستمر، متاسفانه وجه بیشتری دریافت  کردند.

زارع‌پور با بیان اینکه دریافت وجه اضافی یکی از شرایط عزل این مدیران بوده است، خاطرنشان کرد: درصورتی که مدیران کنونی هم اقدام به دریافت وجه اضافی از والدین بکنند نیز عزل خواهند شد.

وی تاکیدکرد: دریافت هرگونه وجه نقد، چک حامل و چک پول در حین و بعد از ثبت نام در تمام مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.

زارع پور در بخش دیگری از سخنان خود از کمبود فضاهای آموزشی هم در این استان بویژه شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

وی گفت: سالانه ۲ تا سه هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی این استان افزوده شده اما فضاهای آموزشی همان فضاهای گذشته بوده که سبب متراکم شدن جمعیت دانش آموزی در فضاهای آموزشی می شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.