پارک علم و فناوری دانشگاه تهران امروز یکشنبه اعلام کرد که این تفاهم‌نامه بین «عباس زارعی هنزکی» رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و «سید شمس‌الدین هاشمی» رییس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد امضا شد.

از زمینه‌های همکاری طرفین در این تفاهم‌نامه پنج‌ساله، می‌توان به بهره‌مندی شرکت‌های عضو هر یک از دو پارک از خدمات و مزایای صندوق‌های مالی و اعتباری طرفین، مشترک شرکت‌های عضو در خوشه‌های تخصصی ایجاد شده، حضور مشترک شرکت‌های عضو در نمایشگاه‌ها و فن‌بازارهای مرتبط، همکاری در ارائه خدمات علمی، تخصصی و آزمایشگاهی به شرکت‌های عضو، همکاری در بازاریابی، عرضه و فروش محصولات و فناوری‌های شرکت‌های عضو، زمینه‌سازی برای انجام فعالیت‌های مشترک توسط شرکت‌های عضو و همکاری در توسعه شبکه شرکت‌ها و سازمان‌های کارفرمایی اشاره کرد.

انتشار کتاب عضو هیات علمی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران در اشپرینگر

همچنین پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران اعلام کرد؛ کتاب «فرم، فضا و طراحی، از تجربه ایران تا تجربه اروپا» تألیف «محمود توسلی»، عضو هیأت علمی این پردیس از سوی انتشارات اشپرینگر منتشر شد.
این کتاب ضمن طرح معیارهای کیفی با توجه به فایده عملی، به بحث درباره اصول شکل دهنده سازمان فضایی شهرهای تاریخی می‌پردازد و می‌تواند به‌مثابه راهنمای طراحی در نظر گرفته شود. برداشت این کتاب هنری، اجتماعی و فرهنگی است.
این ناشر در سال ۲۰۱۶ نیز کتاب «ساخت شهر در محیط‌های گرم و خشک: راهبردهایی برای توسعه پایدار» از توسلی را روانه بازار نشر کرد. این کتاب یک مرجع اساسی، راهبردی و پاسخگو به مسائل شهرسازی محیط‌های گرم و خشک است و به تأثیر عوامل تاریخی از یک سو و عوامل آب و هوایی از سوی دیگر بر شکل‌گیری فضایی شهرها می‌پردازد. مطالعات میدانی حاصل از سفرهای متعدد و چند نمونه موردی محتوای این کتاب را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.