به گزارش ایرنا، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها گفت: این تعداد طرح شامل ۱۹ مورد افتتاحی و سه مورد کلنگ زنی است که هشت مورد به نمایندگی از سایر طرح ها به بهره برداری رسید یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

عزیز فیلی اظهار داشت: میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح های افتتاحی و کلنگ زنی شهرستان دنا ۳۱۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون  ریال است.

وی افزود: ۱۴ مورد از مجموع ۲۲ طرح افتتاحی و کلنگ زنی شهرستان دنا عمرانی و هشت مورد نیز اقتصادی است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۱۲ مورد از ۱۴ طرح عمرانی شهرستان دنا افتتاحی و ۲ مورد کلنگ زنی بوده است.

فیلی عنوان کرد: هفت مورد از هشت طرح اقتصادی شهرستان دنا افتتاحی و یک مورد نیز کلنگ زنی بوده است.

وی ابراز داشت: افتتاح ۱۹ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان دنا سبب اشتغالزایی مستقیم برای ۱۶ نفر شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: عملکرد این استان در بخش های عمرانی، اقتصادی، گردشگری و کشاورزی در دولت تدبیر و امید مطلوب و رضایت بخش است.

فیلی اظهار داشت: تلاش دولت تدبیر و امید آن است که طرح های عمرانی و اقتصادی جدید در استان ها تعریف نشود بلکه اولویت با تکمیل و افتتاح طرح های دارای پیشرفت فیزیکی بالا باشد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه دیگر مسئولان شهرستانی و محلی شرکت کننده در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان دنا با حضور در گلزار شهدای روستای بنستان پس از قرائت فاتحه به مقام شهیدان ادای احترام کرد. 

شهرستان دنا به مرکزیت شهر سی سخت و با ۲ بخش مرکزی و پاتاوه افزون بر ۴۶ هزار نفر جمعیت دارد. 

۷۵۳۵/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.