به گزارش ایرنا سید حمزه موسوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزان وام پرداختی به این تعداد واحد مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل امسال رقمی افزون بر ۲۴۳ میلیارد ریال بوده است.

پرداخت تسهیلات بانک مسکن به سیل زدگان در سه قالب شامل تسهیلات مشارکت مدنی برای بازسازی واحدهای آسیب دیده شهری و روستایی، تسهیلات جعاله برای تعمیر واحدهای مسکونی آسیب دیده و تسهیلات مرابحه برای تامین لوازم خانگی و کمک هزینه های معیشتی پیش بینی شده است.

سیل فروردین امسال بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به زیرساخت های مختلف در این استان خسارت وارد کرد.

معاون شعب بانک مسکن کهگیلویه وبویراحمد همچنین تاکید کرد: این بانک ظرف یک سال گذشته تاکنون به بیش از ۶ هزار خانوار این استان تسهیلات مسکن در قالب های مختلف پرداخت کرده است.

وی رقم پرداختی وام مسکن به این تعداد خانوار را در این مدت افزون بر یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

موسوی تصریح کرد: کل تسهیلات پرداختی بانک مسکن کهگیلویه وبویراحمد از محل ها و در قالب های مختلف ظرف یک سال گذشته از (هفته دولت سال ۹۷ تا هفته دولت امسال) بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

وی میزان پرداخت تسهیلات بانک مسکن این استان در حوزه مسکن روستایی را ظرف یک سال گذشته حدود ۲۲۶ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این میزان وام به ۸۳۹ واحد مسکونی روستایی پرداخت شده است.

وی گفت: این بانک همچنین از هفته دولت پارسال تا هفته دولت امسال نیز بیش از ۹۵ میلیارد ریال در قالب وام بافت فرسوده به متقاضیان واجد شرایط در سطح استان پرداخت کرده است.

۳۰۱۶/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.