رییس اداره بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه گفت: اجرای آسفالت معابر روستایی در 33 روستا با اعتباری افزون بر 20 میلیارد انجام شد.
به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، مهرداد متقی در جلسه شورای اداری در دهدشت به تشریح عملکرد بنیاد مسکن در چند سال اخیر پرداخت و افزود:  طی سه سال اخیر با اعتبار پنج میلیارد تومان، طرح هادی در 58 روستا اجرا کردیم.
رییس اداره بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه بیان کرد: هم چنین از اعتبارات ارزش افزوده یک میلیارد و 380 میلیون تومان برای اجرای کارهای طرح هادی در ۴۱ روستای اقماری هزینه شد.
متقی با بیان اینکه یک میلیارد و 640 میلیون تومان در سالجاری برای تکمیل طرح هادی این تعداد روستا در نظر گرفته شده است گفت: تا پایان سه ماه آینده طرح هادی این روستاها به اتمام خواهد رسید.طی این مدت اجرای آسفالت معابر روستایی در 33 روستا با اعتباری افزون بر 20 میلیارد تومان انجام شد.
رییس اداره بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: در خصوص بهسازی مسکن روستایی، با توجه به زلزله ها و سیل های اخیر کارهای خوبی انجام دادیم از جمله به 830 واحد مسکونی استفاده از تسهیلات ارزان به متقاضیان پرداخت شد. هم چنین تعمیر و تکمیل 925 واحد مسکونی با تسهیلات ارزان قیمت بازسازی شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.