سهراب صیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این خانه های بهداشت در روستاهای نازمکان، آرو، هفت چشمه، پشکان، انجیرسیاه، آبشیرین، بن پیرسربیشه و سرابننیز ساخته شد.

وی بیان کرد: برای هر یک از این خانه های بهداشت بین یک میلیارد تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران ابراز داشت: در این مدت همچنین یک مرکز درمانی در روستای دیل با پنج میلیارد ریال ،اورژانس جاده ای دیل با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، یک مرکز درمانی در روستای لیشتر با پنج میلیارد ریال،یک اوژانس جاده در دژسلیمان با پنج میلیارد ریال اعتبار در گچساران احداث شد.

صیدی بیان کرد: ساخت مرکز جامع سلامت علیزاده با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار،مرکز درمانی شهید بهشتی با هفت میلیارد ریال اعتبار،پایگاه سلامت رادک با چهار میلیارد ریال،کلینیک دندان پزشکی کوی ۵۰۰ دستگاه شهر دوگنبدان با ۱۴ میلیارد ریال  از دیگر زیرساخت های ایجاد شده از سوی دولت تدبیر و امید از سال ۱۳۹۴ تاکنون در گچساران است.

وی از در دست اجرا بودن ۲ طرح بیمارستان سوختگی گچساران و ساختمان بهورزی این شهرستان خبر داد و افزود: تاکنون ۲۴ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح ها هزینه شده است.

صیدی ادامه داد: بهره برداری از بیمارستان مادر و کودک بی بی حکیمه پس از سال ها انتظار مردم و در مرحله پایانی بودن بیمارستان کوی کارکنان شهر دوگنبدان از دیگر خدمات برجسته دولت در حوزه سلامت در این شهرستان است. 

وی با یادآوری وجود تنها یک بیمارستان فرسوده با تجهیزات اندک در ابتدای سال ۱۳۹۲ در گچساران بیان کرد: زیرساخت های حوزه بهداشت و سلامت گچساران در دولت تدبیر و امید متحول شد.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

۸۱۴۳/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.