به گزارش ایرنا، مهدی عسکری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون یکهزار و ۲۵۹ ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان فعالیت می کنند در حالیکه تعداد ورزشکاران سازمان یافته باشت در سال۱۳۹۶، حدود ۳۴۰ نفر بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت خاطرنشان کرد: تعداد هیات های ورزشی فعال این شهرستان نیز امسال نسبت به سال ۱۳۹۶ به چهار برابر افزایش یافته است.

عسکری ابراز داشت: تعداد هیات‌های ورزشی باشت در سال ۱۳۹۶ چهار هیات بود و هم اکنون به ۱۶ هیات رسیده است.

وی از تعیین روسای هیات های ورزشی روستایی عشایر،پینگ پنگ،تیراندازی،کبدی و اسکیت در باشت خبر داد و افزود: این هیات های ورزشی به زودی فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت با اشاره به اهمیت ورزش های همگانی در سلامت روحی و جسمی شهروندان گفت: توسعه ورزش های همگانی اولویت اداره ورزش و جوانان باشت است.

عسکری توضیح داد: در سال ۱۳۹۸ نخستین لیگ فوتبال بزرگسالان این شهرستان شروع و در حال برگزاری است.

وی برگزاری مسابقات روستایی عشایری با عنوان جام خوشه چین از دیگر برنامه ورزشی امسال در باشت است.

عسکری عنوان کرد: هم اکنون ۶ طرح عمرانی زیرساخت های ورزشی در شهرستان باشت در دست اجراست.

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت تصریح کرد: طرح احداث زمین چمن مصنوعی منطقه خان احمد که با پنج میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری اجرا شده در هفته دولت امسال بهره برداری خواهد شد.

عسکری ابراز داشت: زمین چمن روستاهای کته و  سرابیز با ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر طرح های مهم ورزشی باشت است که به زودی بهره برداری می شود.

وی زمین چمن مصنوعی بوستان با ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی و خانه جوان این شهرستان با ۳۵درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر طرح های عمرانی این اداره ذکر کرد.
شهرستان باشت با حدود ۲۲ هزار نفر جمعیت در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

۸۱۴۳/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.