به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، این جشنواره با همت دانشگاه علوم پزشکی استان با محوریت معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی و همکاری هیات ورزش های همگانی افتتاح شد.

در آیین افتتاحیه این جشنواره برنامه های شاد و متنوع همراه با اجرای بازی های محلی بصورت زنده و موسیقی سنتی به همراه قرعه کشی دهها جایزه اجرا شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان در حاشیه این مراسم در ججمع خبرنگاران با بیان اینکه در این جشنواره بیش از ۵۰۰ ورزشکار حضور دارند بیان کرد: ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

جلال پوران فرد ادامه داد : در بخش آقایان ۶ ورزشکاران ۸ شهرستان استان در ۶ رشته تیمی و انفرادی و بانوان در ۴ رشته به رقابت خواهند پرداخت.

پوران فرد هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد نشاط جسمی و روحی و همدلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهت خدمت به هموطنان اعلام کرد و گفت: اعتقاد داریم تمامی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در هر رداه ای جز سفیران سلامت دانشگاه هستند که هم خود و هم خانواده آنان بعنوان سفیران سلامت در راه تندرستی و سلامت در جامعه گام بردارند.

وی اضافه کرد : دانشگاه علوم پزشکی تمامی تلاش خود را جهت برگزاری این گونه جشنواره ها در آینده که به سلامت جسمانی و روحی کارکنان کمک می کند بکار خواهد بست.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1242227
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.