به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین المل استانداری کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری در این بازدید بر ضرورت شناسایی بازارهای هدف برای عرضه و فروش صنایع دستی و توانمندی های جامعه روستایی و عشایری این استان تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه و بو یراحمد اظهار داشت: برپایی نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های استان بویژه در سطح ملی نقش مهمی در معرفی بیشتر استان خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی بازارهای هدف ضامن اقتصادی کردن صنایع دستی است، عنوان کرد: با بهره روی از این صنعت می توان زمینه اشتغالزایی و رونق اقتصادی را در استان فراهم کرد.

وی بیان کرد: نوآوری در تولید صنایع دستی، بسته بندی مناسب و جذاب و کاربردی کردن آن متناسب با نیاز جامعه از راهکارهای توسعه این صنعت است.

کلانتری با اشاره به توانمندی هنرمندان این استان بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های خوبی در زمینه صنایع دستی است.

وی گفت: امید است که در سال های آینده با همراهی تمامی دستگاه های اجرایی بتوانیم تمامی توانمندی های استان در حوزه های مختلف کشاورزی، بوم گردی، صنایع دستی و ...را به سایر مناطق کشور ارائه و معرفی کنیم.

چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر صبح ۲۴ مرداد ماه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز شد و تا امشب ادامه دارد.

۳۰۱۶/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.