حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال نخستین بار است که به همت سازمان های مردم نهاد نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های تعدادی از تشکل های غیر دولتی به نمایش گذاشته شده تا مردم در جریان فعالیت های تشکل ها قرار گیرند و مسئولان بازدیدی از آن داشته باشند.

وی افزود: این هفته به نام تشکل های غیر دولتی و مشارکت اجتماعی نام گذاری شده است و نمایشگاه مذکور تا روز ۲۵ مرداد سال جاری دایر است.

حجت الاسلام میرمحمدی بیان کرد: نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های تشکل های غیر دولتی کهگیلویه و بویراحمد شب ها از ساعت ۲۱ به بعد برای همشهریان برنامه های متنوع و شاد اجرا می کند.

وی عنوان کرد: تشکل های مردمی استان در این نمایشگاه، توانمندی و ظرفیت های خود را به نمایش گذاشته اند.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تشکل های غیر دولتی و مشارکت های اجتماعی پشتوانه ای برای دولت هستند و همراهی این تشکل ها می تواند زمینه ساز توسعه همه جانبه در استان و کشور باشد.

حجت الاسلام میرمحمدی ابراز داشت: تشکل های موجود در این استان هنوز در ابتدای راه هستند و سال به سال بهتر عمل خواهند کرد.

وی عنوان کرد: دولت کنونی توجه ویژه ای به تشکل ها داشت و در سال های ۹۵ و ۹۶ و ۹۷ اعتبارات مطلوبی برای تشکل ها به استان تزریق شد.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال تمرکز تشکل ها در کهگیلویه و بویراحمد بر ۵ آسیب اجتماعی اولویت دار از جمله حاشیه نشینی، مفاسد اخلاقی، نقاط بحرانی، طلاق  و اعتیاد بوده است و برای کاهش این آسیب ها گام های موثری برداشته شده است..

حجت الاسلام میرمحمدی بیان کرد: با همکاری دستگاه های اجرایی و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی ۱۷ میلیارد ریال تجهیزات مورد نیاز برای مناطق حاشیه نشین استان خریداری و توزیع شد که این مبلغ برای خرید تجهیزات برای حاشیه شهر، مدارس، اماکن ورزشی، اورژانس اجتماعی، کانون های فرهنگی هنری مساجد، کتابخانه ها و مکان های مشابه هزینه شد.

۹۸۶۸/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.