معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رشد شاخص های امنیتی طی چند سال اخیر در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا - منطقه کهگیلویه و بویراحمد سید محمد کاظم نظری در مراسم تکریم معاون سیاسی و شورای اداری استان افزود: حدود 4 سال در معاونت سیاسی و امنیتی استانداری به مردم استان خدمت کرده ام.

وی اظهارکرد: در این مدت درس ها و تجارب زیادی یاد گرفتم و این دوران سرشار از خاطرات شیرین و به یادماندنی است البته برخی دوستان گاهی کم لطفی هایی داستند.

معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از امن ترین استانهای کشور است و در چند سال اخیر شاخص های امنیتی استان رشد داشت.

نظری تصریح کرد: در سال گذشته نسبت به سال 96 با کاهش آسیبهای اجتماعی از جمله خودکشی و طلاق در استان بوده ایم و در زمینه میدان  دادن به تشکلهای مردم نهاد نیز افزیش داشته ایم.

وی ادامه داد: هم اکنون 196 تشکل مردم نهاد در استان وجود دارد که از این تعداد، مجوز 66 تشکل در دوسال اخیر صادر شده است.

معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مجموع سه حوزه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی عملکرد قابل قبولی داشته ایم.

نظری تاکید کرد: درد این استان خود تخریبی ها نسبت به نیروهای بومی است بطوریکه با وجود نیروهای نخبه در برخی مواقع به نیروهای بومی ظلم می کنیم و تا این درد را داریم توسعه پیدا نخواهیم کرد.

وی عنوان کرد: صداقت در سیاست را از خودم به ارث گذاشتم.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.