به گزارش ایرنا، پیش از جمالی سید محمد کاظم نظری به مدت حدود یک سال و هفت ماه سکاندار معاونت سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد را بر عهده  داشت.

پیش از آذر صفایی نیا جعفر گوهرگانی نیز به عنوان معاون توسعه منابع انسانی و اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد مشغول به کار بود که با تفکیک این دو معاونت، گوهرگانی نیز به عنوان معاون اقتصادی منصوب شد و جایگاه معاونت منابع انسانی نیز به صفایی نیا رسید که پیش از این مدیرکل امور بانوان استانداری را عهده دار بود.

نادیا صداقت که پیش از این سرپرست فرمانداری شهرستان دنا را که بر عهده داشت به جای آذر صفایی نیا به عنوان مدیرکل جدید امور بانوان استانداری کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر و تحولات مدیریتی را امری عادی و در راستای پیشبرد بهتر امور دانست و گفت: البته مفهوم پذیرش مدیریت ها در جمهوری اسلامی متفاوت است و مسئولیت یعنی افتخار نوکری مردم است.

حسین کلانتری با اشاره به انتصاب معاونت جدید سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: جایگاه این حوزه به دلیل کارکردها و رسالت های سنگین آن به ویژه در دو حوزه امنیتی و سیاسی بسیار خطیر و حائز اهمیت است.

وی همچنین انتصاب یک زن به عنوان معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد را در راستای سیاست های راهبردی و رویکرد دولت تدبیر و امید دانست و گفت: مدیران کل و سایر مسئولان اجرایی استان باید به این مهم توجه کنند.

وی تصریح کرد:بها دادن به زنان و استفاده از ظرفیت و استعداد زنان در دولت تدبیر و امید از شعار صرف خارج شده و به جنبه عینی و عملی پیدا کرده است که این مهم بدون شک نیز یکی از دستاوردهای این دولت محسوب می شود.

۳۰۱۶/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.