مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان تنها یک سالن سینمای کودک دارد.

«کبری اخلاقی نیا» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: 5شهر استان کهگیلویه و بویراحمد شامل: چرام، سوق، لوداب، قلعه ریسی و دیشموک فاقد مرکز فرهنگی و هنری هستند.

وی اظهارکرد: کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویر احمد تنها یک سالن سینمای کودک دارد و برخی سالن هایی که این کانون دارد فاقد امکانات سینمایی و پخش فیلم هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد کمبود تجهیزات برای پخش فیلم، نداشتن یک مجتمع فرهنگی، نبود اردوگاه ثابت مختص کانون در استان با توجه به آب و هوای مناسب مرکز استان را از مهمترین مشکلات کانون پرورش فکری این استان عنوان کرد.

اخلاقی نیا تصریح کرد: 28هزار و 110 کودک و نوجوان  این استان از خدمات مراکز این کانون استفاده می کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 11 مرکز ثابت و 2 مرکز پستی(یاسوج و گچساران) و 5مرکز سیار در این استان وجود دارد.

وی در خصوص گروه هدف کانون پرورش فکری بیان کرد: کودکان و نوجوان از سن پیش دبستانی(6تا18سال) گروه هدف کانون پرورش فکری هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 16 روستای استان از خدمات کتابخانه پستی در شهرستانهای بویراحمد و گچساران استفاده می کنند.

اخلاقی نیا اضافه کرد: 159 هزار و 689 جلد کتاب در مراکز ثابت، 25 هزارو 484 جلد کتاب در کتابخانه های سیار و 11 هزار و 37 جلد کتاب در کتابخانه های پستی کانون استان وجود دارد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.