کبری اخلاقی نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کودکان و نوجوانان ساکن مناطق حاشیه‌ نشین و سکونتگاه ‌های غیررسمی کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه در اولویت هستند.
وی افزود: ارتقای مهارت‌ های زندگی در قشر کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد از جمله برنامه های مهم سال 1398 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان خواهد بود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توجه هر چه بیشتر به فرهنگ اسلامی و اجرای برنامه ‌های شاد و متنوع برای قشر کودک و نوجوان جزو دیگر اولویت های کاری سال 1398 کانون پرورش فکری استان است.
اخلاقی نیا عنوان کرد: تلاش و همت لازم برای تحقق کامل برنامه ها و اولویت های کاری امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود.
وی ابراز داشت: مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد می توانند نقش ارزنده ای در راستای تحقق این برنامه ها و اولویت های کاری ایفا کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد 18 مرکز فرهنگی و هنری دارد که از این تعداد 11 مورد ثابت، پنج مورد سیار و 2 مورد نیز پستی است.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.