به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از یاسوج,حسین کلانتری در جشن روز خبرنگار از پیگیری بیمه و مسکن خبرنگاران استان خبر داد و اظهار داشت: ما نمی‌خواهیم هیچ رسانه نورچشمی داشته باشیم و همه رسانه‌ها حتی رسانه‌های منتقد مورد احترام ما هستند بنابراین در بحث ارجاع آگهی‌ها به سایت‌های پرمخاطب، ارشاد و خانه مطبوعات باید چارچوب‌ها را تعریف کنند و ما حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ منعی برای حضور خبرنگاران در جلسات نداریم در رابطه با نقد برخی خبرنگاران‌ از روابط عمومی‌های ادارات، افزود: به جد پیگیر هستیم که سند جامع روابط عمومی‌ها را تدوین کنیم که در این سند وظایف روابط‌ عمومی‌ها تفکیک می‌شود.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با بحث استخدام‌های فله‌ای هم گفت: بحث استخدام‌های فله‌ای در شورای تامین مطرح شد و در جلسه‌ای که با سازمان بازرسی داشتیم از آنها خواستیم که هر جا حقی از کسی ضایع شده و تخلفی صورت گرفته طبق قانون برخورد شود.

کلانتری با تاکید بر اینکه نگاه منطقه‌ای در خدمت‌گزاری به مردم جایی ندارد، عنوان کرد: ما خدمتکار حدود ۷۲۰ هزار نفر هستیم چه این افراد در پیچاب باشند چه در دیشموک، چه در زیلایی و چه در سایر نقاط استان باشند.

وی در رابطه با شکایت برخی ادارات از خبرنگاران، گفت: به مناسبت روز خبرنگار، تمام دستگاه‌های اجرایی همه شکایت‌های خود را از خبرنگاران پس بگیرند و مختومه کنند و از خبرنگاران هم می‌خواهیم به گونه‌ای نقد کنند که درگیر این موضوعات نشوند.

بیشتر بخوانید

استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۰۰ خبرنگار و ۱۲۱ رسانه دارای مجوز دارد

وعده وزارت کار برای حل مشکل سخت و زیان آوری شغل خبرنگاری

مازندران| قلم خبرنگار در جهت احقاق حقوق مستضعفان نگاشته شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خبرنگار رسالت بالایی دارد و قلمی به دست گرفته که خداوند به آن سوگند خورده بنابراین باید در راه انجام رسالت خدایی که به عهده دارند از هیچکسی نترسند و البته در این راه نگاه بی‌طرفانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

کلانتری با بیان اینکه اگر تراز را معیارهای جمهوری اسلامی بگذاریم بسیاری از مشکلات ما برطرف شده و بسیاری از چالش‌ها را نخواهیم داشت، گفت: ما به نقد نیاز داریم اما نقد باید کارشناسانه و در راستای توسعه استان باشد.

وی با تاکید بر اینکه برای پیشرفت استان و سرعت بخشیدن به چرخ توسعه استان به کمک رسانه‌ها نیاز داریم، ابراز کرد: استاندار خط قرمز نیست، نظام خط قرمز است و از رسانه‌ها می‌خواهیم  برای خط قرمز حرمت قائل باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شروع عملیات اجرایی خانه مطبوعات تا قبل از روز خبرنگار سال آینده خبر داد.

کلانتری به گوشه‌ای از عملکرد استان در حوزه اعتبارات اشاره داشت و بیان کرد: سال گذشته ۷۰ درصد اعتبارات ابلاغی تخصیص یافت و امسال نیز ۱۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی داریم که تلاش می‌کنیم کارهای بزرگی در استان انجام دهیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1234815
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.