مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد از پوشش ۵۱۹ هزار نفر در صندوق های بیمه سلامت استان خبر داد .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد غلامرضا کاظمی چهارشنبه، 16 مرداد در نشست با خبرنگاران، افزود: ۹۸ هزار نفر در حوزه بیمه کارمندی و ۳۴۲ هزار نفر زیر پوشش صندوق حمایتی روستایی قرار دارند که چرخه روستایی بیشترین پوشش در استان را دارد .

وی با بیان اینکه پوشش اقشار مختلف نیز عملیاتی شده است، اظهارکرد: همچنین ۳۳ هزار نفر از طلاب، جانبازان، خانواده شهدا و جامعه هدف  بهزیستی از پوشش بیمه ای سلامت بهره می برند .

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بیماری های خاص خاطرنشان کرد: ۹۰۰ نفر از بیماران خاص عضو صندوق حمایتی ما هستند .

کاظمی از عضویت ۴۸ هزار نفر در صندوق همگانی خبر داد و تصریح کرد: ۱۰ هزار و ۲۰ نفر در صندوق ارجاعی عضو و صدور دفترچه را داشته اینم .

وی با اشاره به روز خبرنگار، ادامه داد: خبرنگاران، وقایع نگارانی هستند که حرمت قلم را پاس داشته و وجدان بیدار جامعه هستند .

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: خبرنگار به عنوان دیدبان جامعه عمل کرده و در قبال اخلاق، جامعه، حقیقت، آگاهی بخشی و توسعه جامعه نقش مهمی دارد .

کاظمی بیان کرد: خبرنگاران سفیران قلم و زبان گویای جامعه هستند و ارتباط مناسب بین رسانه ها و مدیران و تحقق نقد منصفانه  مورد تاکید است .

وی از تلاش خبرنگاران برای ارتقای سواد سلامت تقدیر و اضافه کرد: نقش این حوزه در رشد و افزایش سواد سلامت محسوس است.

به گزارش ایسنا، در پایان این نشست از خبرنگاران فعال حوزه بیمه سلامت استان به مناسبت 17مرداد ماه روز خبرنگار تجلیل بعمل آمد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.