شاهرخ کناری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تخصیص این میزان منابع از محل های مختلف شامل اعتبارات ملی ، استانی ، هدایای رهبری، سیل و کمک به مناطق محروم بوده است.

وی تصریح کرد: حدود ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از این میزان از محل اعتبارات ملی و برای طرح های عمرانی دارای ردیف های ملی است.

کناری اضافه کرد: ۹۰۰ میلیارد ریال از این میزان نیز از محل اعتبارات عمرانی استانی بوده که در کمیته برنامه ریزی شهرستان به بخش ها و دستگاه های مختلف ابلاغ شده است.

وی گفت: مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال نیز از محل کمک ها و هدایای رهبری در بخش های مختلف بوده است.

کناری مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال از این میزان را از محل کمک های مناطق محروم دانست و گفت: حدود ۲ هزار میلیارد ریال نیز محل تسهیلات فراگیر اشتغال روستایی و عشایری به این شهرستان ابلاغ شده است.

وی یادآور شد: مبلغ ۷۳۰ میلیارد ریال نیز از محل کمک های دولت به مناطق سیل زده و برای بهسازی و بازسازی منازل مسکونی خسارت دیدگان ناشی از سیل، به این شهرستان تخصیص یافته است.

وضعیت دخل و خرج و تخصیص منابع و اعتبارات عمرانی سال جاری از محل های مختلف در شهرستان بویراحمد بیانگر توجه ویژه دولت تدبیرو امید به مناطق محروم و البته تلاش های صورت گرفته از سوی مسئولان و متولیان امر آن هم در شرایط سخت اقتصادی و محدودیت های شدید مالی است.

شهرستان بویراحمد به مرکزیت یاسوج از جمله مناطق سردسیری و شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد است.

بیش از ۳۰درصد از جمعیت ۲۶۰ هزار نفری شهرستان بویراحمد در حریم شهر یاسوج واقع شده است.
کل مساحت و محدوده شهر یاسوج نیز هفت هزار و ۷۸۲ هکتار است.

۳۰۱۶/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.