واگذاری ساختمان شیشه ای مرکز شهر دهدشت توسط شهرداری به چند نهاد، مهم ترین بحث نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر بود که نیازمند رفع این دوگانگی توسط شهرداری را ضروریست.
به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، حمزه محقق زاده در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه قرار بود ساختمان شیشه ای در پارک مرکزی شهر به این ستاد واگذار شود افزود: با وجود مصوبه قبلی اما هنوز این مصوبه اجرایی نشده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه اظهار کرد: این ساختمان هم اکنون در اختیار پلیس راهور است و شهرداری موظف است مکان جدیدی برای استقرار پلیس در نظر بگیرد.
وی در ادامه صحبت های خود اختلاط زن و مرد در برخی اماکن ها را یادآور شد و خواستار رفع این مشکل به صورت جدی از متولیان شد.
در ادامه این نشست شهباز پورنگ با توجه به عدم حضور شهردار دهدشت در این نشست گفت: وقتی مسئولی که شهر در اختیار اوست و در جلسه حضور پیدا نمی کند صحبت ها به جایی نخواهد رسید و بی فایده است.
رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه با توجه به وعده شهرداری در واگذاری ساختمان شیشه ای هم به اداره ارشاد و هم به ستاد امر به معروف گفت: در شهرداری دوگانگی و سه گانگی به وجود آمده است و شهردار باید این مسئله را تعیین و تکلیف نماید.
وی اضافه کرد: تا زمانی که شهرداری یک زمینی را به پلیس راهور اختصاص ندهد، پلیس راهور این ساختمان را به عنوان یک اهرم برای خود نگه می دارد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.