به گزارش ایرنا امروز یکشنبه علاوه بر حسین کلانتری، ۱۶ تن از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مدیران کل ستادی استانداری در برنامه دیدار مردمی استانداری حضور داشتند.

کلانتری در این دیدار با  ۲۶ نفر از متقاضیان و مردم استان به‌صورت چهره به چهره گفت ‌وگو  و مسائل مطرح شده توسط مردم را در این نشست و با حضور مدیران بررسی کرد.

در این دیدار چندساعته مردم مشکلات خود را در بخش‌های مختلف ورزش، اشتغال، بهداشت و درمان، بانک، دستگاه‌های خدمات رسان، راه و آب با استاندار در میان گذاشتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه حل مشکلات مردم ازجمله وظایف اصلی مسئولان است، بیان کرد: این دیدارهای چهره به چهره باید ادامه داشته باشد.

کلانتری بر شتاب دادن به رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: انتظار می رود پس از بیان مشکلات از زبان مردم و در این نشست گام های اساسی برای رفع آنها برداشته شود.

نماینده عالی دولت در استان گفت: این دیدارها تنها برای ملاقات با اشخاص حقیقی و مردم عادی است و گروه ها، انجمن ها، دهیاران و اشخاص حقوقی  در وقت های دیگری می توانند مراجعه کنند.

وی به کارشناسان ارتباطات مردمی استانداری توصیه کرد: تمامی این مصوبات را به جد پیگیری کنید و بعد از مشخص کردن زمان برای اجرای مصوبات در موعد مقرر این مصوبات را از مسئولان مربوطه مطالبه کنید.

کلانتری تاکید کرد: انتظار می رود تا ملاقات مردمی بعدی این مصوبات پیگیری و اجرایی شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری، برنامه ملاقات عمومی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هر دو هفته یکبار، روزهای یکشنبه برگزار می شود و متقاضیان حضور در این برنامه درخواست‌های خود را پیش از این روز، بصورت کتبی و با مراجعه حضوری به واحد "بازرسی استانداری" ارائه می کنند. 

مردم استان می‌توانند طی تماس با شماره تلفن ۱۱۱ "سامانه ارتباطی مردم و دولت" مسائل خود را بصورت غیرحضوری نیز مطرح و پیگیری کنند.

علاوه بر این، مدیران استانی بصورت هفتگی در مرکز سامد استانداری حاضر می شوند و براساس برنامه اعلام شده، بصورت شخصی به تماس‌های تلفنی مردم به شماره ۱۱۱ پاسخ می دهند.

۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.