به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی چهارشنبه شب در نشست بررسی طرح های عمرانی گچساران اظهار داشت: طرح های زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد با پیشرفت فیزیکی بیش از 95درصد در دست اجرا هستند که در صورت تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی به مرحله بهره برداری خواهند رسید.
وی بیان کرد:مدیران دستگاه های اجرایی با نظارت بیشتر بر نحوه اجرای طرح های عمرانی به توسعه این استان کمک کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط حساس کشور و بکارگیری تمام ظرفیت ها از سوی دشمنان نظام جمهوری برای ناامید کردن مردم بر تلاش بیشتر مسئولان برای افزایش روحیه نشاطو امید در مردم تاکید کرد.
احمدی با یادآوری پیشرفت های چشمگیر استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در حوزه های آب،خاک، بهداشت و درمان،راه های ارتباطی و سایر بخش ها گفت: رسانه های ارتباط جمعی در راستای تشریح خدمات دولت تلاش بیشتری داشته باشند.
شهردار دوگنبدان در این نشست با توجه به وجود 38 کانال در شهر دوگنبدان گفت: ساماندهی این کانال های برای پیشگیری از بحران در زمان بارندگی های سیل آسا ضروری است.
مسعود ظفری افزود: در بارندگی های مهر ماه 22 کانال هدایت آب در شهر دوگنبدان دچار خسارت جدی شدند که نیازمند اعتبار برای ساماندهی است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: هم اکنون 28 طرح زیرساخت های ورزشی در گچساران در دست اجراست.
علوی افزود: با توجه به اهمیت ورزش های قهرمانی و همگانی در پیشگیری از آسیب های روحی و جسمی برای مردم تلاش می شود این طرح ها در کمترین زمان ممکن تکمیل و بهره برداری شوند.
فرماندار گچساران نیز گفت:موانع اجرای طرح های عمرانی این شهرستان در قالب 10 سرفصل تدوین شده است.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طرح های بزرگ عمرانی تصریح کرد: تلاش می شود از تمام ظرفیت ها برای شتاب بخشی به توسعه شهرستان نفتخیز گچساران استفاده شود.
وی ابراز داشت: ساخت جاده دوگنبدان، باباکلان بی بی حکیمه، جاده کمربندی، 2مجتمع فرهنگی و 2 بیمارستان از مهمترین طرح های در حال اجرای گچساران است که تکمیل آنها زمینه شتاب بخشی به توسعه این خطه را فراهم می کند.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.