رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شهرستان باشت برای تکمیل 3 طرح به 25 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با تکمیل آنها برای 223 نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد داریوش دیودیده در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان های گچساران و باشت افزود: با توجه به  بررسی های انجام شده ۱۷ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی 40 تا 90 درصد و صنعتی در گچساران 430 میلیارد ریال تسهیلات نیاز دارد.

وی بیان کرد: با تأمین این میزان اعتبار برای 223 نفر در این شهرستان زمینه اشتغالزایی فراهم می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در شهرستان باشت برای تکمیل 3 طرح به 25 میلیارد ریال اعتباتر نیاز است که با تکمیل آنها برای 223 نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

دیودیده عنوان کرد: طرح ها ی مختلفی در دو شهرستان گچساران باشت اعم از خاکبرداری، گیاهان دارویی، طرح پنجره دوجداره، پوشش لباس بیمارستانی یک بار مصرف وجود دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود:  تا کنون 12هزار هکتار از اراضی گچساران از دیم به آبی تبدیل شده است.

الیاس تاج الدینی با اشاره به اینکه ایجاد گلخانه و کشت گیاهان دارویی در اولویت کار سازمان جهادکشاورزی است، ادامه داد: در‌ 2 شهرستان گچساران و باشت پتانسیل‌های خوبی برای کشت گیاهان دارویی وجود دارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر250 هکتار از اراضی کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد زیر کشت گیاهان دارویی رفته است و این مقدار در مقایسه با گذشته رشد بسیار خوبی داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تا پایان سالجاری 320 هکتار از اراضی این استان به زیر کشت گیاهان دارویی می‌رود.

تاج الدینی اضافه کرد: بیشترین کشت گیاهان دارویی در شهرستان‌های بویراحمد، باشت، گچساران و کهگیلویه  انجام می شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.