استاندار هرمزگان گفت: ارائه گزارش تحلیلی از آمارهای اقتصادی استان هرمزگان باید در دستور کار قرار گیرد زیرا این تحلیل های آماری به جهت گیری مناسب در اقدامات و برنامه ریزی ها کمک می‌کند.

به گزارش ایلنا، فریدون همتی در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان هرمزگان گفت: با هدف چابک سازی و تسریع در روند تصویب طرح ها و اجرای مصوبات، ۱۳ کارگروه ذیل شورای برنامه ریزی و توسعه استان ها با مصوبه هیئت دولت در قالب چهار کارگروه تجمیع شده‌اند.

وی ادامه داد: کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری نیز یکی از این چهار کارگروه محسوب می شود که باید گروه‌های کاری تخصصی در حوزه‌های اقتصادی، سرمایه گذاری، اشتغال و بازرگانی در زیرمجموعه این کارگروه فعال و تشکیل شوند.

استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به ارائه گزارش حساب تولید استان هرمزگان، افزود: ارائه گزارش تحلیلی از آمارهای مولفه های اقتصادی استان هرمزگان باید در دستورکار باشد، چون این تحلیل های آماری به جهت گیری مناسب در اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها کمک می کند.

همتی به گزارش پرداخت تسهیلات بانکی جهت ایجاد اشتغال در مناطق روستایی اشاره کرد و بیان داشت: طبق گزارش ارائه شده، بانک کشاورزی در استان هرمزگان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی عملکرد خوبی داشته که از این طریق از عملکرد مجموعه مدیریت و کارکنان بانک کشاورزی در مناطق مختلف استان هرمزگان تشکر و قدردانی می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین متقاضیانی که این تسهیلات را در روستاها دریافت کرده‌اند، توانسته اند طرح های اشتغالزایی را به خوبی اجرایی کنند که قدردانی خود را از آن‌ها نیز اعلام کنیم.

استاندار هرمزگان یادآور شد: دستگاه های متولی در این حوزه به خصوص سازمان جهاد کشاورزی نیز عملکرد قابل قبولی داشته‌اند.

همتی گفت: پرداخت این تسهیلات نتایج خوبی در استان به همراه داشته و موجب ایجاد اشتغال خوبی در مناطق روستایی شده است.

وی افزود: از محل منابع تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، در مجموع بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۵۰۰ طرح در هرمزگان پرداخت شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.