مسئول تربیت بدنی دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاروان ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد با 35 نفر ورزشکار در دو گروه بانوان و آقایان راهی مسابقات خواهد شد.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد سید حسین حسینی مطلق در ارتباط با پنجمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کشور اظهارکرد: ثبت نام پنجمین المپیاد ورزشی دانشجویان یک ماهه گذشته انجام شد و هم اکنون دانشجویان در 18 رشته ورزشی بانوان و آقایان  در حال آماده سازی تیم هستند.

وی بیان کرد:‌ با اعلام فراخوان 55 نفر ثبت نام کردند و پس از گزینش توسط مربیان برتر ورزشی، در نهایت کاروان ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد با 35 نفر ورزشکار در دو گروه بانوان و آقایان راهی مسابقات خواهد شد.

مسئول تربیت بدنی با بیان اینکه پراستقبال ترین رشته کشتی و دومیدانی بود، تصریح کرد: ورزشکاران در رشته های کشتی آزاد و فرنگی، تکواندو، تنیس روی میز، شنا، بدمینتون، کاراته، دومیدانی، شطرنج، تیراندازی در دو گروه بانوان و آقایان با یکدیگر رقابت خواهند کرد

حسینی مطلق: پنجمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کشور به  میزبانی دانشگاه علمی کاربردی واحد استان چهار محال بختیاری در تاریخ 5 تا 9 مرداد در بخش بانوان و تا 17مرداد ماه در بخش آقایان برگزار می شود.

وی با اشاره به جوایز این دوره از مسابقات اضافه کرد: به نفرات برتر هر رشته 50 درصد تخفیف شهریه، نفر دوم 40 درصد و نفر سوم 30درصد تخفیف شهریه همراه با مدال و کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.