«آسام» کهگیلویه و بویراحمدی‌ها محصول تلاش کارگردانی جوان برای به نمایش درآوردن فقر دانش‌آموز کلاتکی قرار است بزودی اکران شود .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد فیلم کوتاه آسام روایت داستانی از دانش‌آموزی فقیر در منطقه محروم کلاتک از توابع بخش مرکز شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد است که چتر معلمش را پناهگاهی برای بیان دردل‌هایش می‌داند و در پی به دست آوردن آن تلاش می‌کند .

این فیلم کوتاه ۱۳ دقیقه‌ای که در روزهای بارانی اسفندماه سال گذشته در روستای محروم کلات استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه شده قرار است بزودی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی به روی پرده سینما برود .

آسام محصول هنری کارگردان جوان کهگیلویه‌ای به نام عباد ادیب‌پور است؛ بنا به گفته ادیب‌پور کارگردان آسام این اسم برای دانش‌آموز روستای کلاتک توسط خود کارگردان انتخاب و به معنای یاور و کمک کننده پدر و مادر است .

یادآور می‌شود، عباد ادیب‌پور نخبه جوان کهگیلویه‌ای در بخش‌های هنری تئاتر، فیلم‌سازی، مستندسازی، کارگردانی، تهیه کنندگی، نویسندگی و...کار کرده است .

دیپلم بخش داستانی جشنواره بین‌المللی رشد برای فیلم شش خونه در سال ۱۳۹۷ ، بهترین فیلم صلح جهانی در بخش وزارت امور خارجه جشنواره بین‌المللی رشد برای فیلم شش خونه در سال ۱۳۹۷ و تندیس بهترین فیلم داستانی جشنواره بین‌المللی پرواز برای فیلم شش خونه در سال ۱۳۹۷ از جمله موفقیت‌های ادیب‌پور است.


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.