به گزارش ایرنا، کهگیلویه و بویراحمد در سال 1397 در یکی از سخت ترین و دشوارترین سال ها به دلیل شرایط نامطلوب اقتصادی توانست با فرماندهی یک زن حائز رتبه دوم در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و رونق کسب و کار شود.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از بررسی وضعیت استان ها در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در همین زمینه با ارسال نامه ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد کسب این موفقیت را به وی و تیم اقتصادی استان تبریک گفت.
وزارت تعاون با ارسال نامه ای خطاب به علی محمد احمدی کسب این موفقیت و قرار گرفتن کهگیلویه و بویراحمد بین سه استان نخست و برتر کشور در زمینه جذب و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری را به وی تبریک گفت .
در بخشی از لوح سپاس وزارت تعاون که از طرف مدیرکل امور استان های این وزارتخانه به استانداری ارسال شد ، آمده است: بدون شک کسب این جایگاه بیانگر تلاش، تدبیر و و هوشمندی مجموعه تیم مدیریتی و اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد و گامی بزرگ در راستای تقویت اشتغالزایی و حمایت از تولید است.
در این نامه تاکید شده است: استان کهگیلویه و بویراحمد با عنایت به جمع‌بندی گزارش های اخذ شده از استان‌ها در خصوص آخرین عملکرد تسهیلات مشاغل روستایی تاکنون با 134درصد پرداختی نسبت به سهمیه آن استان در بین 5 استان برتر قرار گرفت .
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور نیز در پیامی از نقش آفرینی و مدیریت راهبردی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در زمینه جذب قابل توجه تسهیلات اشتغالزایی و کمک به بهبود وضعیت اشتغال، معیشت و خوداتکایی مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی نیز تجلیل کرده است.
پرویز فتاح در بخشی از پیام تقدیر خود به استاندار کهگیلویه و بویراحمد آورده است: ایجاد اشتغال، توانمند سازی، خوداتکایی و استقلال اقتصادی خانواده های نیازمند و حمایتی از تکالیف و مسئولیت های راهبردی کمیته امداد (ره) است.
وی تصریح کرده است: برغم مشکلات و تنگناهای اقتصادی در سال 1397 اما با همراهی و همگامی دولت و مسئولان و مدیران اجرایی در استان ها رقمی افزون بر 2 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از محل های گوناگون شامل منابع (قرض الحسنه بانک ها، اشتغال پایدار روستایی و همچنین منابع داخی امداد پرداخت شد.
رئیس کمیته امداد (ره) کشور تصریح کرده است: از محل پرداخت این میزان تسهیلات اشتغالزایی حدود 136 هزار و 227 فرصت شغلی در بخش های مختلف در سطح کشور ایجاد شده است.
وی یادآور شد: استان کهگیلویه و بویراحمد توانسته افزون بر هفت هزار و 897 میلیارد و 780میلیون ریال از این میزان پرداختی تسهیلات کمیته امداد کشور را جذب کند.
فتاح تاکید کرده است که از محل پرداخت این میزان تسهیلات نیز چهار هزار و 151 فرصت شغلی در کهگیلویه و بویراحمد بویژه برای مددجویان زیرپوشش این نهاد ایجاد شده است.
وی سهم جذب شده استان کهگیلویه و بویراحمد را از محل منابع تسهیلات روستایی و عشایری نیز افزون بر 2 هزار و 553 میلیارد و 130 میلیون ریال در قالب 967 فرصت شغلی ذکر کرده است.
رئیس کمیته امداد (ره) کشور از استاندار، فرمانداران، دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مدیران عامل بانک ها در جذب این میزان تسهیلات اشتغالزایی قدردانی کرده است.
وی با یادآوری اینکه نظارت و مدیریت راهبردی، پیگیری مستمر و تلاش مجدانه علی محمد احمدی استاندار ،در کسب این موفقیت ارزشمند نقش تعیین کننده ای داشته، تاکید کرده است: کمیته امداد (ره) برای تقویت این مهم و کمک به بهبود وضعیت اشتغال و استقلال اقتصادی مددجویان آماده هرگونه همکاری با مجموعه مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد است.
افزون بر 103 هزار نفر در قالب 40 هزار خانوار از جمعیت 723 هزار نفری کهگیلویه وبویارحمد زیرپوشش کمیته امداد هستند.
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.