به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز یکشنبه در نشست هماهنگی جمع آوری زکات فطریه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: زکات فطریه جمع آوری شده امسال در این استان هر چه سریعتر به دست افراد و خانواده های نیازمند استان برسد.
وی افزود: فرمانداری ها و بخشداری های کهگیلویه و بویراحمد برای جمع آوری زکات فطریه امسال همکاری لازم را با کمیته امداد امام خمینی (ره) و مؤسسه های خیریه این استان داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روحانیان و ائمه جمعه و جماعات این استان می توانند نقش بسزایی در نظارت بر نحوه هزینه شدن زکات فطریه جمع آوری امسال در این استان ایفا کنند.
نظری عنوان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد زکات فطریه خود را از طریق راه های قانونی و مطمئن شامل صندوق ها و پایگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره) و مؤسسه های خیریه دارای مجوز پرداخت کنند.
وی ابراز داشت: لازم است که شأن و منزلت افراد و خانواده های نیازمند کهگیلویه و بویراحمد هنگام پرداخت زکات فطریه جمع آوری شده به آنان حفظ شود.
نظری گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای سرکشی مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از افراد و خانواده های نیازمند، زنان بی سرپرست و مراکز نگهداری ایتام و سالمندان در راستای کاهش مشکلات آنان است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم به مسئولان مؤسسه های خیریه متقاضی جمع آوری زکات فطریه امسال در این استان مبنی بر لزوم دریافت مجوز داده خواهد شد.
قباد مبشری اظهار داشت: جلوی فعالیت مؤسسه های خیریه بدون مجوز کهگیلویه و بویراحمد برای جمع آوری زکات فطریه امسال در این استان گرفته می شود.
وی افزود: روند جمع آوری زکات فطریه امسال در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند ساماندهی و یکپارچه سازی هر چه بیشتر است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسئولان کمیته امداد استان در راستای تحقق این امور از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
مبشری عنوان کرد: استقرار صندوق ها و پایگاه های جمع آوری زکات فطریه امسال در کهگیلویه و بویراحمد بیش از سال های گذشته کنترل، مدیریت و ساماندهی می شود.
وی ابراز داشت: یکی از موارد مهم هزینه کردن زکات فطریه جمع آوری شده کاهش مشکلات افراد و خانواده های نیازمند جامعه است.
سال گذشته افزون بر 10 میلیارد ریال زکات فطریه عام، سادات و کفارات در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شد.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.