به گزارش ایرنا، غلام محمد زارعی روز یکشنبه در آین تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد در یاسوج با تبریک هفته معلم، اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش به دنبال آن است که در مدارس کشور سربازان مؤمن و متخصص اسلامی تربیت شوند.
وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای دستیابی بهتر به این هدف مهم تهیه و تدوین شده است.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بر اساس این سند مهم تمامی امور مدرسه محور می شود و معلم نیز جایگاه ویژه ‌ای در جامعه و بین مردم خواهد داشت.
زارعی عنوان کرد: توجه هر چه بیشتر متولیان امر و مسئولان اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به معیشت معلمان این استان ضروری است.
وی ابراز داشت: 12 تا 18 اردیبهشت ماه هر سال به مناسبت سالروز شهادت مرتضی مطهری به عنوان هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.
زارعی گفت: این شهید والامقام یک تئوری‌ پرداز مطرح و از اندیشمندان برجسته تاریخ ایران اسلامی است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 97 معلم استان برای انتخاب معلمان نمونه در سال تحصیلی 1398 - 1397 نام نویسی کرده بودند.
هادی زارع پور اظهار داشت: 43 نفر از این تعداد برگزیده شهرستان بویراحمد و چهار نفر نیز برگزیده کهگیلویه و بویراحمد شدند.
در این آیین 43 معلم نمونه شهرستان بویراحمد و چهار معلم نمونه کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده مورد تجلیل قرار گرفتند.
هفت نفر از مؤلفان برتر اداره آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی 1398 - 1397 نیز در این آیین تجلیل شدند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.