به گزارش ایرنا،هوشنگ صیدالی روز یکشنبه در نشست ستاد سیل زدگان نفت اظهار داشت: بیش از پنج میلیارد ریال از این کمک ها به صورت نقدی و یک میلیارد ریال به صورت غیرنقدی از طریق پایگاه های جمع آوری کمک های کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به آسیب دیدگان از سیل در استان های مختلف اهدا شد.
وی بیان کرد:کمک های غیر نقدی شامل مواد غذایی ،دارویی، بهداشتی،پوشاک مواد بهداشتی و سایر کالاهای مورد نیاز بوده است.
صیدالی تصریح کرد شرکت بهره برداری با همکاری سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و اعلام نیازها از طریق این نهاد در حال خدمت رسانی به مناطق سیل زده کشور است.
صیدالی افزود: کمک های غیر نقدی در چندین مرحله به مناطق سیل زده ارسال شده است
وی اضافه کرد: باتوجه به اعلام نیاز مناطق سیل زده به کانکس جهت اسکان سیل زدگان در جلسه شورای ستاد سیل زدگان نفت مقرر شد بخش عمده ای از کمک های نقدی با خرید کانکس به این مناطق ارسال شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ابراز داشت:کمک های اهدایی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مناطق سیل زده ادامه دارد و قابل کسر از حقوق است که مبالغ کمکی در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.
در پایان این نشست سروان ناصرزاده فرمانده بسیج صنعت نفت گچساران و رئیس ستاد کمکهای سیل زدگان نفت با قدردانی از حرکت خودجوش کارکنان صنعت نفت گچساران، از مجموعه عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به خاطر شهم بیش 80 درصد از این مبالغ تقدیر کرد.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ابتدای این حوادث تلخ در کشور تاکنون با ارسال بخش تجهیزات ، ماشین آلات سبک و سنگین درحال خدمت رسانی به مناطق سیل زده کشور است.
صیدالی تاکید کرد که نیروهای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تا زمانی که ستاد بحران به خدمات رسانی آنها در خوزستان نیاز داشته باشد در این استان حضور خواهند داشت.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران هفت هزار و 500 نفر نیروی انسانی دارد.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های مهم زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ایران است.
این شرکت با بهره گیری و توانمندی از 10 واحد بهره برداری، پنج کارخانه نمک‌زدایی در مدار، 2 کارخانه نمک‌زدایی در دست اقدام، 11 ایستگاه فشار و تزریق گاز، سه مجتمع بزرگ پالایشگاهی گاز و گازمایع، سیستم گاز آغار و دالان مشتمل بر 12 دستگاه شیرگاه و لخته گیر مایع و چندین واحد آزمایشگاه شیمیایی، 6 واحد آبرسان، حدود 110 تفکیک گر سرچاهی و بوستری، 3 ایستگاه برق فشار قوی و بیش از 6700 کیلومتر خطوط لوله از قطر 4 تا 52 اینچ دارد.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.