فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد معتقد است که تروریست خواندن سپاه پاسداران ایران از سوی ایلات متحده، مایه خیر و برکت است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سرهنگ پاسدار حمید خرمدل" در نشست با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اینکه سپاه پاسداران را تروریست اعلام کردند مایه خیر و برکت بوده و فکر می‌کردند این کار در نزد مردم مورد استقبال قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در اوج تحریم ها، وجود سیل ها، گرفتاری‌ها و تنگی معیشت مردم، سپاه پاسداران را تروریست اعلام کردند، اظهار داشت: آنچه که آنها فکر می‌کردند درست از آب در نیامد و این روزها شاهد اتحاد و همبستگی مردم و مسئولان در حمایت از سپاه پاسداران هستیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: فرمایشات رهبری انقلاب، مواضع رئیس جمهور و رئیس مجلس، حضور وزیر امورخارجه در سپاه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همراهی و دفاع تمامی مردم و مسئولان کشور از سپاه پاسداران، سبب ایجاد همبستگی و همدلی دوچندان شده است.

خرمدل با انتقاد از برخی جناح بندی های سیاسی در کشور، این جناح بندی ها را مضحک خواند و خاطرنشان کرد: فارغ از جناح بندی های مضحک و سلایق سیاسی در کشور، تروریست خواندن سپاه مایه گشایش خیر و برکت در کشور شده است.

وی گفت: دشمنان ما در مقابل عظمت انقلاب اسلامی درمانده شده و از روی استیصال و درماندگی است که سپاه پاسداران را تروریست می خوانند.

ایران اکنون در منطقه حرف اول را می زند

این فرمانده سپاهی، هیبت ایالات متحده در دنیا را هیبت " پوشالی " نامید و تصریح کرد: درست است که آنها هیبت پوشالی برای خود درست کرده اند اما در برابر اقتدار و اتحاد مردم و مسئولان کشور درمانده شده اند.

خرمدل افزود: ایالات متحده بنا به گفته رئیس جمهورشان هفت هزار میلیارد دلار در سوریه هزینه کرده و چیزی هم به دست نیاورده اما ایران اکنون در منطقه حرف اول را می زند.

وی نوک اقتدار ایران در منطقه را سپاه پاسداران ذکر و اظهار داشت: آنان می‌دانند که سپاه پاسداران عامل اقتدار ایران در منطقه است و با این حرکت خواستند مجموعه سپاه پاسداران را تحقیر کنند اما مردم و مسئولان ما حماسه آفریدند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم و مسئولان این استان هم در عمل ثابت کردند که غیور هستند و از همان ساعات اولیه تروریست خواندن سپاه،همبستگی و همراهی خود را با ما اعلام کردند.

خرمدل با تاکید براینکه افتخار می‌کند بعنوان "سرباز " در استان کهگیلویه و بویراحمد خدمت می‌کند، ادامه داد: این همبستگی ها عزت آفرین بوده و مطمئن باشید تا این همبستگی ها وجود دارد ایران مقتدرتر از همیشه به راه خود ادامه می دهد.

وی گفت: اتحاد مردم و مسئولان دلیل حسادت دشمنان ما است و این اتحاد و همدلی ها باید با سرعت و قدرت بیشتری ادامه داشته باشد.

این فرمانده سپاهی با اشاره به وقوع سیل در برخی از استا‌ن‌های کشور هم، تصریح کرد: اگرچه در برخی از مناطق شاهد سیل و متاسفانه تلفات جانی هم بودیم اما بخش عمده ای از آنها را خود ما مقصر بودیم که بستر رودخانه ها را خراب کردیم.

خرمدل افزود: با بارش های اخیر امیدواریم قحط سالی‌ها پایان پذیرد و شاهد رونق دوچندان در کشورمان باشیم.

وی به جیره بندی آب در سال گذشته در یاسوج هم اشاره و یادآورشد: روزهای اولی که من به یاسوج آمدم، گفتند که آب در یاسوج جیره بندی شده و از این جیره بندی بسیار تعجب کردم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بارش های اخیر دیگر جیره بندی آب در سالجاری در یاسوج نباید اتفاق بیفتد.

تروریست نامیدن سپاه سودی برای ایالات متحده ندارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با اشاره به تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی رئیس‌جمهور ایالات متحده، اظهارداشت: تروریست خواندن سپاه پاسداران سودی برای دشمنان در دنیا نخواهد داشت و آنچه که این روزها در ایران اسلامی شاهد هستیم نشان از اقتدار و عظمت این نهاد انقلابی مردمی است.

" داود راهزادی" گفت: آنان بطور حتم فراموش کرده اند که تمام مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس از عزیزترین عزیزان خود گذشتند تا انقلاب شان به راه خود ادامه دهد.

وی با اشاره به برخی از خاطرات خود در دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دهه 60 وقتی که با سن کم در مناطق عملیاتی بعنوان یک بسیجی حضور داشتیم خون های فراوانی به زمین ریخته شد تا درخت انقلاب تنومند شود و امروز سپاه پاسداران نتیجه همان خون های به زمین ریخته بسیجیان 14 و 15 ساله است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیهوده خواندن تروریست نامیدن سپاه پاسداران ایران از سوی " ترامپ" رئیس جمهور ایالات متحده، بیان داشت: سپاه پاسداران میوه ای از میوه های درخت انقلاب اسلامی است و این درخت متعلق به مردمی می باشد که در برابر تمامی تحریم ها استقامت کردند تا راه خودشان را خودشان انتخاب کنند.

راهزادی گفت: بطور حتم مردم و مسوولان در کنار سپاه پاسداران خواهد ماند و البته این ماندن و همراهی را وظیفه خود می دانند زیراکه خود این مردم، سپاه پاسداران را تشکیل دادند.

وی سپاهیان را فرزندان ملت ایران خواند و اظهارداشت: امروز به خود می بالیم در حوزه های مختلف در کنار این نهاد انقلابی مردمی هستیم و سپاه پاسداران هم در تمام آزمون های خود در 40 ساله گذشته با موفقیت بیرون آمده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سیل‌های اخیر نیز شاهد تلاش‌های گسترده سپاه پاسداران در مناطق سیل زده هستیم که این نشان از مردمی بودن این نهاد انقلابی است.

راهزادی از همراهی خود و مجموعه همکارانش در شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با مجموعه سپاه پاسداران خبرداد و اظهارداشت: همه ما سرباز این انقلاب بوده و باید از این انقلاب تا پای جان حمایت کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.