به گزارش ایرنا، از بامداد امروز دوشنبه تا ساعت 19.30 دقیقه بیش از 28.3 میلیمتر باران در شهر دوگنبدان باریده است.
عبدالمناف محسنی از این اقدام شهروندان نیک اندیش قدردانی کرد و گفت در صورت لزوم خانه های شهروندان در اختیار مسافران قرار داده می شود.
وی با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها تا روز سه شنبه از مدیران، سرایداران و خدمتکاران همه مدارس خواست آمادگی لازم را برای اسکان اضطراری مهمانان نوروزی داشته باشند.
مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش گچساران همچنین از مسئولان مدارس طرح اسکان خواست برای پیشگیری از آبگرفتگی مدارس اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.
عصر امروز دوشنبه فرماندار گچساران و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی از وضعیت مدارس طرح اسکان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات مهمانان قرار گرفتند.
سرپرست آموزش و پرورش گچساران در حاشیه این بازدید گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی در روز بیست و هشتم اسفند ماه سال گذشته تاکنون ، پنج هزار و 311 گردشگر در مدارس این شهرستان اسکان داده شدند.
محمد شهبازی تصریح کرد: سه هزار و 567 نفر از خانواده های آموزش و پرورشی و یکهزار و 744 نفر از سایر گردشگران در مدارس گچساران اسکان داده شدند.
وی بیان کرد: 320 اتاق برای اسکان فرهنگیان و مهمانان نوروزی در تعطیلات نوروز امسال تجهیز شده است.
شهبازی افزود: این اتاق ها در قالب 42 مدرسه برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز 1398 تجهیز و آماده شده که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
وی عنوان کرد: همچنین برای اسکان نوروزی در سال جدید تعداد 400 تخت با 39 اتاق در سه خوابگاه شبانه‌روزی علم الهدی، فاطمه زهرا و علامه در نظر گرفته شده است.
شهبازی ابراز داشت: این تعداد مدرسه و اتاق در شهرستان گچساران به امکاناتی شامل پتو، یخچال، تلویزیون، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، سرویس های بهداشتی و حمام مجهز هستند.
اسکان فرهنگیان از 28 اسفند 97 تا 13 فروردین 1398در مدارس و کلاس های درس شهرستان گچساران انجام می شود.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.