به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب برجام نتوانست مشکلات اقتصادی کشور را کاهش دهد و بر همین اساس نیز نباید به وعده های پوچ و دروغین غربی ها در تمامی امور از جمله اقتصاد اعتماد کرد.
وی افزود: انتظار می رود که متولیان امر با کار جهادی و انقلابی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم کشور و به ویژه قشرهای کم درآمد اقدام جدی تری کنند.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به تازگی توصیه های هفت گانه مهمی را به جوانان کشور اعلام کرده اند که یکی از مهمترین بندهای آن در زمینه علم، دانش و پژوهش است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب علم وسیله عزت و قدرت هر کشور است و معظم له تأکید کرده اند که ایران اسلامی با وجود رشد علمی چشمگیر در دوران پس از پیروزی انقلاب اما هنوز با قله های دانش جهان فاصله زیادی دارد.
وی ابراز داشت: جوانان ایران اسلامی برای تحقق بیانات راهگشای رهبر معظم انقلاب و جبران برخی عقب ماندگی های علمی کشور با جدیت وارد میدان عمل شوند.
امام جمعه موقت یاسوج با تبریک اول رجب سالروز ولادت امام محمدباقر (ع)، گفت: نهضت علمی گسترده ای که از سوی آن حضرت پایه گذاری شد در زمان فرزندش امام جعفرصادق (ع) به اوج شکوفایی رسید.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: رجب جزو ماه های پرفضیلت و مهم بین مسلمانان و ماه خودسازی و اعتکاف است.
وی 18 اسفندماه سالروز تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد را یادآور شد و افزود: مساجد در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پس از آن نقش تأثیرگذاری داشتند و رسالت کانون های مساجد نیز تربیت نیروهای انقلابی برای مقابله هر چه بهتر با جنگ نرم دشمنان است.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: 600 کانون فرهنگی و هنری در مساجد کهگیلویه و بویراحمد فعال بوده و انتظار می رود که مسئولان اجرایی این استان حمایت مادی و معنوی بیشتری از اعضای کانون های استان داشته باشند تا بهتر بتوانند به وظایف خود عمل کنند.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: با توجه به نزدیک بودن سال نو از نیکوکاران بومی و غیربومی، مردم و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود که بیش از پیش به فکر ایتام و نیازمندان این استان بوده و به آنان کمک کنند.
وی با اشاره به نامگذاری 15 تا 21 اسفندماه هر سال به عنوان هفته منابع طبیعی، ابراز داشت: صیانت بهینه از جنگل ها و مراتع مستلزم همت، تلاش و عزم همگانی است و از عهده یک دستگاه اجرایی خاص برنمی آید.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.