به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نورالله طرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : اعتقاد راسخ به خدا و سایر مقدسات موجب شده تا هموطنانمان به رغم ظلم و ستم هر روزه آمریکا و همپیمانانش همواره از ارزش های دینی پیروی کرده و تحت تاثیر یاوه گویی های بیگانگان قرار نگیرند.
وی گفت : آمریکا بداند که با افزایش تحریم ها نمی تواند ملتی را که برای استقرار نظام دینی از جان خود گذشته به زانو درآورده و مطیع امیال پلید خود کند.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری اضافه کرد : آنانی که با اعتقاد به برقراری رابطه با آمریکا شایعه قحطی سر می دهند بدانند که نمی توان ملتی را که پیرو قرآن و فرهنگی عاشورایی است به میز مذاکره کشاند و دستاوردهای 40 ساله اشان را نادیده گرفت.
طبرسی افزود : به رغم مشکلات اقتصادی و اجتماعی شعار 'ما می توانیم' را سر داده و برای چله دوم انقلاب همچنان رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را استمرار می بخشیم.
او به ایجاد وحدت و همبستگی بین مسلمین تاکید کرد و گفت : با وجود بیش از 50 کشور اسلامی می توانیم با همدلی آمریکا و نظام صهیونیستی را به زانو در آوریم.
امام جمعه ساری از برخی از سران کشور های اسلامی انتقاد کرد و افزود : آنانی که عنوان خادم الحرمین را به خود داده اند با دوستی با آمریکا و سایر دشمنان اسلام ، در واقع خائن الحرمین هستند.
وی ادامه داد : با وجود این خیانت کاران امروزه روز ایران اسلامی نماد مبارزه با استکبار جهانی و امید مظلومان جهان شده است.
طبرسی همچنین سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) را تبریک گفت و از این نهاد به عنوان یکی از مقدس ترین ادارات کشور یاد کرد.
عضوخبرگان رهبری از گرانی نیز به عنوان یکی از مشکلات بزرگ کشور نام برد و از عموم بازاریان خواست تا با سود کمتر موجبات خرید ارزاق عمومی را برای شهروندان فراهم کنند.
9919/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.