به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در اولین یادواره سرداران و 700 شهید در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: توطئه های سیاسی، اقتصادی اجتماعی و فرهنگی دشمنان علیه نظام اسلامی ایران جوابگو نیست و ایران همچنان قلب تپنده مقاومت جهان است.
وی با اشاره به اینکه تجلیل از خانواده شهدا زنده نگه داشتن عاشوراست افزود: آزادی، عزت و کرامت ایران اسلامی در مجامع بین المللی مدیون فداکاری های به حق شهدا است.
وی با بیان اینکه تمام قدرت های غربی در جنگ هشت ساله دفاع مقدس بر علیه اندیشه های انقلاب هم قسم شدند بیان کرد: رزمندگان ایران اسلامی با الهام از قیام عاشور مقاومت و شکست ناپذیری خود را به را جهانیان نشان دادند.
سلامی تاکید کرد: رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به ملت ایران نشان دادند که هیچ وقت لباس جهاد را از تن بیرون نمی آورند هر چند که تعداد آنها کمتر از نیروهای دشمن باشد.
جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: ملت ایران آموخته بود که نباید امام را تنها گذاشت و با قدرت جهادی خودشان انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.
وی گشایش جامعه ایران را پیام خوب شهدا دانست و تاکید کرد: آزادی و سربلندی ملت ایران و صف آرایی ایران در مقابل عهد شکنی های دشمنان مدیون جان فشانی شهدا است.
سلامی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی با وقار و آرامش به ساحل امنیت رسیده است گفت: بیگانگان در هیچ یک از نبردهای و توطئه های خود علیه نظام اسلامی پیروز نشدند و همیشه شکست خوردند.
وی با اشاره به اینکه امروز رژیم اشغالگر صهیونیسم در مقابل حزب الله لبنان زانو می زند عنوان کرد: احزاب اسلامی در همه دنیا مشق مقاومت را از جانفشانی های شهدا و مقاومت ایران اسلامی به عنوان قلب تپنده جهان اسلام اموخته است.
سلامی با بیان اینکه ایران اسلامی در مقابل همه تهدیدهای دشمنان از جمله تحریم های ظالمانه تن به شکست نمی دهد تاکید کرد: ایران اسلامی هیچ وقت تسلیم نخواهد شد بلکه کشورهای غربی را تسلیم اراده خود خواهد کرد.
سردار سلامی قدرت اصلی ایران را ایمان مردم دانست و بیان کرد: امروز قدرت انقلاب از مدیترانه تا دریای سرخ امتداد یافته است.
وی با تاکید بر اینکه امروز خاورمیانه دیگر میدان عرض اندام امریکا نیست افزود: امروز قدرت کشورهای غربی و اشغالگران روبه زوال است.
سلامی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی آموخته است که جنگ دشمنان علیه انقلاب اسلامی چه سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی را با زبان زور و در میدان جنگ پاسخ خواهد داد.
جانشین فرمانده سپاه، جنگ امریکا با ایران در این دوره را جنگ امید و ناامیدی دانست و اظهار کرد: ناامید کردن ملت ایران یک آرزوی دست نیافتنی است.
اولین یادواره سرداران و شهدای ایل بهمئی با حضور استانداران، نمایندگان مجلس، نمایندگان ولی فقیه و دیگر مسئولان استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، لرستان و کهگیلویه وبویراحمد روز پنج شنبه در لیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار شد.
شهرستان بهمئی با 38 هزار نفر در 300 کیلومتری شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
7531/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.