به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در پیام علی محمد احمدی درخصوص یادواره سرداران و سرافرازان شهید شهرستان بهمئی آمده است: « شهادت هنر رادمردان و انسانهای سترگ و با عزتی است که با تقدیم بهترین هستی خود، تنها معامله با خدا را راه تعالی و اوج و ترقی می دانند.
در این پیام عنوان شده است: شهادت در حقیقت نقطه عطف عشق ورزیدن به معبود خویش و رسیدن به لقاء الله و از فاضل ترین و مترقی ترین ارزشهای ناب در فرهنگ اسلامی و شیعی به شمار می آید.
در این پیام گفته شده است: دوران هشت سال دفاع جانانه و عزتمندانه به عنوان یکی از طلایی ترین مقاطع در نظام جمهوری اسلامی است که اقتدار،عظمت و شکوه مردان و زنان این مرز و بوم را به رخ جهانیان کشاند و با تاسی از نهضت عاشورایی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پرچم اسلام ناب محمدی را برافراشته تر به اهتزاز درآورد.
احمدی ادامه داده است که: امروز همه ما بر خود واجب و لازم می دانیم که با بزرگداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تداوم بخش راه مردان خدا و زنده نگهداشتن نهضت سرخ شهادت باشیم و در این مسیر لحظه ای درنگ نکنیم.
در پیام وی آورده شده است: برپایی یادواره ها و یادمان‌های شهدای عظیم الشان تقویت باورها و عزم راسخ جوانان و نوجوانان و نسل‌های آینده را در پی خواهد داشت و در حقیقت این خود علاوه بر پویایی جامعه اسلامی تضمینی برای امنیت پایدار به شمار می رود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرده است: بدون شک پیشرفت ها و جهش های ایران اسلامی در منطقه و جهان مدیون خون با برکت و جانفشانی و فداکاری های شهیدان والامقام و ایثارگران مقاومی است که جانانه رزمیدند و اجازه دخالت استعمارگران و متجاوزان در این پهنه پرافتخار را ندادند.
وی در این پیام عنوان کرد: ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه و رسالتی خطیر برای همگان است و برگزاری یادواره های شهدای والامقام در جای جای میهن عزیز اسلامی و استان سرافراز کهگیلویه و بویراحمد گامی موثر و اقدامی ارزشمند محسوب می شود و از همه مسئولان و متولیان امر می خواهم که با تمام توان و امکانات سعی در برپایی این یادواره ها داشته باشند.
در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن ادای احترام به مقام والای 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه سرداران رشید و شهید شهرستان پر افتخار بهمیی و خانواده های معظم و معزز آنان ، از بانیان و دست اندرکاران برگزاری این یادواره صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند سبحان موفقیت و سربلندی همه شما در سایه توجهات حضرت امام عصر(عج) و شهدای عظیم الشان را خواهانم».
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.