سیدعلیرضا رزوان روز جمعه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: با توجه به این امر در تلاشیم تا سال آینده مسابقات رباتیک جی کاپ را به صورت بین المللی برگزار کنیم.
وی ادامه داد: بر این اساس تلاش خواهیم کرد تا شرایط برپایی و میزبانی رقابت های بین المللی را مهیا کنیم و از اول سال آینده نیز استارت این کار را خواهیم زد و هدف ما دعوت از کشورهای صاحب نام رباتیک جهان است.
رزوان به برگزاری چهارمین دوره این رقابت ها نیز اشاره و اضافه کرد: برای چهارمین سال متوالی است که گیلان میزبان این دوره از رقابت هاست و این استان یکی از قطب های برتر رباتیک در کشور محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: این در حالیست که کشور ما نیز در عرصه رباتیک در جهان یکی از قطب های برتر است و همواره جوانان توانمند ایرانی در رقابت های رباتیک، مقام های شایسته ای را کسب می کنند.
دبیر چهارمین دوره جشنواره ملی رباتیک جی کاپ خاطرنشان کرد: به طور حتم با برپایی این رقابت ها به صورت بین المللی و دعوت از کشورهای صاحب نام، جوانان و نوجوانان ما رشد بیشتری در این بخش خواهند داشت.
چهارمین دوره جشنواره ملی رباتیک جی کاپ، از صبح روز گذشته (پنجشنبه) با حضور محمدمهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و با شرکت 183 تیم از 12 استان در سه بخش جنگجوی دانش آموزی ، فوتبالیست دانش آموزی و مسیریاب در رشت آغاز شد.
تیم ها و نفرات شرکت کننده در این دوره از رقابت ها به مدت دو روز در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت به تیم ها و نفرات برتر این دوره از مسابقات ، تندیس قهرمانی و جوایزی اهداء می شود.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.