به گزارش ایرنا، صادق ماندنی زاده روز شنبه در کمیته خدمات سفرهای نوروزی افزود: برنامه ریزی برای اسکان در مدارس، چادرهای هلال احمر و شهرداری، نظارت بر بازار،نحوه توزیع اقلام ضروری و میوه از مهمترین برنامه های خدماتی برای گردشگران در باشت است.
وی اظهار داشت: برپایی نمایشگاه استقبال از مهمانان نوروزی از 28 اسفند، برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و جشن نوروزگاه از جمله برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی‌ شده در ایام نوروز 1398در این شهرستان است.
شهرستان باشت با داشتن 14 جاذبه طبیعی، تاریخی و مذهبی هر ساله در ایام نوروز میزبان افزون بر 300 هزار مسافر نوروزی است.
رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع‌ دستی و گردشگری باشت گفت: ساماندهی پارک‌های ورودی و خروجی شهر و آماده سازی سالن‌های ورزشی برای اسکان از دیگر برنامه‌های پیش‌ بینی‌ شده برای رفاه مهمانان نوروزی باشت است.
وی تصریح کرد: آمادگی لازم برای نظارت بر رستوران‌ها، واحدهای خدماتی شهری و بین‌راهی، تأمین امنیت، بهداشت از سوی دستگاه‌های وجود دارد.
ممنوعیت حفاری از بیستم اسفند به مدت یک ماه،تامین روشنایی محورهای ارتباطی اصلی،آماده سازی سرویس های بهداشتی و رفع خرابی خودپردازها از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
گردنه شلال دون، کلگه امیر شیخی، درخت کهنسال لار، رود رونه، دامنه‌های کوه سه هزار متری خامی، پل تاریخی بریم، بنای تاریخی دوگور دوپا، مجموعه تاریخی چهار صفه خان احمد و اشکفت شاه پیچاب از مهم‌ترین مقاصد گردشگران در شهرستان باشت است.
شهرستان باشت در جاده ارتباطی شیراز به جنوب کشور یکی از قطب‌های اصلی گردشگری نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد است.
این شهرستان در 110 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.