جلیل بالایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طول ایام نوروز سال جاری هیچ مسافری که تقاضای اسکان داشته است را بدون اسکان باقی نگذاشته و نخواهیم گذاشت.
او گفت: ظرفیت اسکان 16 هزار و 500 نفر در هر شب در استان کرمانشاه وجود دارد و مهمانان نوروزی می توانند در این اماکن اقامت کنند.
بالایی، ظرفیت هتل های استان کرمانشاه را 2 هزار و 151 نفر، مهمانپذیرها را 796 نفر، هتل آپارتمان ها را 151 نفر، مدارس را 10 هزار نفر، واحدهای اقامتی ادارات و سازمان ها را هزار و 600 نفر، کمپ های موقت را هزار و 700 نفر، خانه های مسافر را 100 نفر و اقامتگاه های بوم گردی را نیز 250 نفر اعلام کرد.
وی اظهار کرد: تمام دستگاه‌های استان کرمانشاه به ویژه آموزش و پرورش با اختصاص دادن مدارس و مهمانسراهای خود، در عرضه خدمات به مسافران نوروزی از هیچ اقدامی کوتاهی نکرده‌اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: امسال خوشبختانه شاهد همکاری و همراهی خوب تمام دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه هستیم و امر خدمت رسانی به گردشگران به نحو مطلوبی انجام می‌شود.
بالایی یادآور شد: در چند نقطه شهر و ورودی اغلب شهرستان های استان کرمانشاه مکان هایی به عنوان کمپ‌های اقامتی با همکاری شهرداری و هلال احمر برای اسکان گردشگران و میهمانان نوروزی در نظر گرفته‌ایم.
این مقام مسئول یادآور شد: همچنین اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تجهیز و آماده سازی مدارس شرایط ویژه ای را برای اسکان گردشگران در این دیار به وجود آورده است.
وی تاکید کرد: برای هر مسافری که تقاضای اسکان داشته باشد، شرایط فراهم است و گردشگران و میهمانان نوروزی می‌توانند برای بهره‌مندی از امکانات اسکان به ستاد اسکان استان واقع در مجموعه تاریخی فرهنگی تاق بستان مراجعه کنند.
بالایی یادآور شد: تمام تلاش اعضای ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه ارائه خدماتی مطلوب و شایسته به گردشگران و میهمانان نوروزی است.
به گفته بالایی از 26 اسفند 95 تا پایان روز دوم فروردین 96 در مجموع 45 هزار و 424 نفر در اقامتگاه های رسمی استان کرمانشاه اسکان یافتند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل، 142 درصد رشد داشته است.
3033/8066خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.