استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز جمعه در حاشیه شروع عملیات اجرایی و افتتاح این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح ها در بخش های فضای سبز، جدول گذاری ، احداث بلوار و دیگر زیرساخت های شهری افتتاح یا کلنگزنی شده است.
علی محمد احمدی میزان سرمایه گذاری این 40 طرح را 260 میلیارد ریال برآورد کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، بولوار شفا با بیش از هفت میلیارد ریال، پارک کوهستان با 25 میلیارد ریال ،ساماندهی تپه نور الشهدا با 700میلیون ریال ،ساماندهی پارک جنگلی با یک میلیارد و 500 میلیون ریال ،ساختمان اداری با پنج میلیارد ریال،بلوار شهید تاجگردون با سه میلیارد و 500میلیون ریال،فاز دوم بلوار شهید فهمیده با 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار را از مهمترین طرح های افتتاح شده ذکر کرد.
احمدی ساخت میدان های ولایت و پرستار با یک میلیارد و 500 میلیون ریال،ساماندهی گلزار شهدا با یک میلیارد و 500 میلیون ریال ،فرش و سرامیک سطح شهر با 20میلیارد ریال ، جدول گذاری خیابان های سطح شهر با هفت میلیارد و 500 میلیون ریال را از دیگر طرح های بهره برداری شده امروز دانست.
وی تصریح کرد: پارک بانوان، فاز دوم بلوار 45 متری،سیل بند شمالی و پارک محله ای خیابان بسیج با بیش از 37 میلیارد ریال از پروژه هایی است که عملیات اجرایی آنان شروع شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از تلاش های مسئولان شهرستان باشت به ویژه شهردار ، توسعه زیرساخت های زندگی این شهر را مطلوب ارزیابی کرد.
شهر 22 هزار نفری باشت در 110 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
2082.8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.