به گزارش ایرنا، الماس قبادی روز شنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: شهروندانی که واحدهای مسکونی ملکی خالی دارند برای تشکیل پرونده و اخذ مجوز می توانند به میراث فرهنگی گچساران مراجعه کنند.
وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز و رونق تورگردی در این شهرستان از مردم خواست تا آژانس های مسافرتی مجاز را برای مسافرت انتخاب کنند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران آسان گشت، مهرسان گشت، لاله زار گشت و دیارتور گنبد را از آژانس های مسافرتی مجاز این شهرستان عنوان کرد و افزود: این آژانس ها برای همه تورهای داخلی و خارجی به جز عتبات عالیات به متقاضیان خدمات رسانی می کنند.
قبادی برپایی نمایشگاه معرفی جاذبه های گردشگری در ورودی شهر دوگنبدان همراه با برنامه های متنوع فرهنگی را از مهمترین برنامه های این اداره در تعطیلات نوروزی امسال ذکر کرد.
وی نگهداری طبیعت در هنگام گردشگری را ضروری دانست و تصریح کرد: همه مردم برای حفظ زیبایی های طبیعی مشارکت کنند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران با اشاره به افتتاح بزرگراه گچساران بابامیدان در سال جاری و طبیعت بسیار زیبای این شهرستان به دلیل بارندگی ابراز داشت: امسال شرایط خوبی برای گردشگری در گچساران وجود دارد.
وی همچنین از رسانه های ارتباط جمعی خواست تا درباره عبور و مرور از جاده جایگزین منتهی به حرم بی بی حکیمه (س) از منطقه چم شیر اطلاع رسانی کنند.
یک هتل چهار ستاره، یک مهمان پذیر، 6 باغ تفریحی، سه رستوران بین راهی ،چهار اردوگاه گردشگری ، یک کمپینگ اقامتی،چهار آژانس مسافرتی،چهار اردوگاه تفریحی و 10 سرویس بهداشتی از جمله زیرساخت های گردشگری گچساران است.
باغ فردوس، دشت های دیل و گناوه،سواحل سد کوثر و حرم بی بی حکیمه (س) از جاذبه های مهم گردشگری در گچساران است که سالیانه میزبان بیش از یک میلیون گردشگر است.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.