به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز چهارشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این استان دارای یک هزار و 700 طرح عمرانی نیمه تمام یا در حال اجرا در بخش های مختلف است.
وی افزود: 33 مورد از این تعداد طرح عمرانی نیمه تمام یا در حال اجرای کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن اهمیت و تأثیرگذاری بیشتر به عنوان طرح های اقتصاد مقاومتی انتخاب شده اند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سعی می شود که این طرح ها تا هفته دولت (2 تا هشت شهریور) سال 1398 تکمیل و به بهره برداری برسند.
احمدی با اشاره به اختصاص چند روز قبل 720 میلیارد ریال کمک فنی و اعتباری به کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: این اعتبارات بر اساس قانون، دستورالعمل ها و در راستای رونق بخش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در استان هزینه می شود.
وی ابراز داشت: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تهیه برش استانی طرح های اقتصاد مقاومتی اقدام و با پیگیری های لازم نیز اعتبارات ملی جذب کنند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تنها 9 دستگاه اجرایی از مجموع 27 نهاد دولتی این استان برش استانی طرح های اقتصاد مقاومتی استان را از وزارتخانه های مربوطه دریافت گرفته اند.
حسن نوروزی اظهار داشت: مابقی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نیز باید تا پایان هفته جاری در این زمینه اقدام کنند.
وی افزود: شرایط مناسبی برای جذب اعتبارات طرح های اقتصاد مقاومتی در مرکز کشور ایجاد شده و دستگاه های اجرایی استان نیز نباید این فرصت را از دست دهند.
نوروزی بیان کرد: سعی می شود که اعتبارات طرح های اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد به طور صددرصد تخصیص یابند تا هر چه زودتر تکمیل و افتتاح شوند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.