کیوان محمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا در تشریح ویژگی‌های بودجه استان در سال 1398 اظهار داشت: با توجه به منابع پیش‌بینی شده در جزء پنج بند الف تبصره 18 لایحه بودجه سال آینده کل کشور، امکان اجرایی نمودن 522 سند توسعه روستایی تدوین شده برای تقویت اقتصاد روستایی و افزایش اشتغال پایدار در روستاهای استان فراهم می‌شود.
وی افزود: همچنین با استفاده از منابع پیش‌بینی شده استانی، در اجرای سیاست‌های بازار کار، با توجه به منابع جز یک بند الف تبصره 18 لایحه بودجه 1398 امکان حمایت از صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی به عنوان یکی از محورهای اصلی تولید و اشتغال استان فراهم می‌شود.
به گفته محمدی، پیاده سازی بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد در راستای بند پ ماده هفت قانون برنامه ششم توسعه و تبصره 20 قانون بودجه 98 برای دستگاه‌های اجرایی استانی با هدف اصلاح نظام هزینه ای، استقرار نظام کنترل نتیجه و محصول و افزایش اثربخشی در فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی پی‌گیری و دنبال می‌شود.
وی به تشریح دیگر برنامه‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان پرداخت و گفت: امکان به‌سازی آب‌بندان‌ها با هدف تأمین آب مطمئن بخش کشاورزی، مهار و کنترل سیلاب، تغذیه آب‌های زیرزمینی، افزایش تولید آبزی پروری، توسعه گردشگری و ورزش های آبی در استان های گیلان، مازندران و گلستان در قالب تفاهم‌نامه با سازمان برنامه و بودجه کشور و تأمین 50 درصد از اعتبار مورد نیاز در لایحه بودجه سنواتی هم دنبال خواهد شد.
وی در خاتمه افزود: همچنین امکان توسعه ظرفیت‌های ورزشی استان از طریق حمایت‌های مالی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و استانداری گیلان، طی تفاهم‌نامه منعقده مبنی بر تأمین70 درصد از اعتبارات مورد نیاز از طریق شرکت توسعه با هدف تقویت، بهبود و ارتقای جایگاه ورزش استان نیز پی‌گیری و اجرا خواهد شد.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.