اورنگ ایلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتبار این طرح‌ها از محل‌های مختلف شامل وزارت بهداشت، استانی و دانشگاه تامین شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مجموع زیربنای این 12 طرح چهار هزار و 100 متر مربع بوده است.
وی عنوان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت دم چنار، ستاد مرکز بهداشت بویراحمد، خانه بهداشت گنجه کهنه در شهرستان بویراحمد و 2 مرکز خدمات جامع سلامت توت نده در شهرستان دنا به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره برداری می رسند.
ایلامی تصریح کرد: همچنین در دهه فجر امسال در شهرستان کهگیلویه خانه بهداشت دم عباس، پایگاه سلامت 60 دستگاه، پایگاه سلامت امام علی(ع) و پایگاه سلامت قلعه رئیسی بهره‌برداری می شوند.
وی ابراز داشت: طرح‌های بهداشتی دیگری شامل مرکز خدمات جامع سلامت شهدای لیشتر، مرکز خدمات جامع سلامت شهدای دیل، خانه بهداشت سربیشه و خانه بهداشت آرو در شهرستان گچساران نیز آماده افتتاح در دهه فجر امسال است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مجموع 85 طرح عمرانی بزرگ و کوچک در حوزه بهداشت و درمان استان در شهرستان‌های هشت گانه با پیشرفت فیزیکی مختلف در دست اجرا هستند.
وی گفت: اتمام این طرح‌ها با هدف کاهش هزینه تمام شده و بهره‌مندی مردم در کمترین زمان ممکن از خدمات پیش بینی شده در اولویت است که در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌ شود.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.