به گزارش ایرنا، تیم های گچسارانی که فصل پیش در لیگ های برتر مردان و زنان کشور قهرمان و نایب قهرمان شده بودند امسال به دلیل کمبود اعتبار و از دست دادن بازیکنان بزرگ خود روزهای کم فروغی را می گذارند.
تیم های زنان و مردان نفت و گاز گچساران در لیگ برتر هندبال کشور با ترکیبی جوان و بومی پا به میدان مسابقات امسال گذاشت اما نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند.
نگاهی به جدول رده بندی لیگ برتر هندبال مردان کشور و قعرنشینی مدافع عنوان قهرمانی گویای این واقعیت است که تیم گچساران نیازمند حمایت برای ماندن در لیگ برتر هندبال کشور است.
نفت و گاز گچساران در این فصل یک برد ،یک تساوی،10 باخت،274 گل زده و 312 گل خورده در انتهای جدول رده بندی جدول 9 تیمی قرار دارد.
از سوی دیگر باخت های متوالی تیم هندبال بانوان این شهرستان زنگ خطر روزهای تلخ برای ورزش بانوان هندبالیست این شهرستان را به صدا درآورده است.
تیم بانوان نفت و گاز گچساران با 12 بازی پنج برد،6 باخت،یک تساوی،318 گل زده،294 گل خورده در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال بانوان کشور قرار دارد.
تیم هندبال زنان نفت و گاز گچساران پیش از ظهر امروز جمعه در هفته دوازدهم رقابت های هندبال بانوان لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه 22 بر 20 برابر از میزبان خود تیم اشتهاد سازه طرقبه مشهد شکست را پذیرفت.
این تیم سال گذشته با 9 پیروزی، 2 تساوی، یک باخت و 29 امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر از تیم تأسیسات دریایی تهران نایب قهرمان رقابت های هندبال بانوان لیگ برتر باشگاه های کشور شد.
عصر روز پنجشنبه نیز از هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان تیم نفت و گاز گچساران در خانه حریف شکست را پذیرفت.
در این بازی هیات نجف آباد با نتیجه 27 بر 20 میهمان خود نفت و گاز گچساران را شکست داد.
18 تیم ورزشی شهرستان گچساران در لیگ های مختلف کشور حضور دارند که از این تعداد هفت تیم در لیگ برتر و مابقی نیز در لیگ های دسته یک، دو، قهرمانی منطقه ای، استانی و شهرستانی هستند.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.