به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان هفته پنجم و پایانی دور رفت این رقابت‌ها، تیم والیبال خاتم ماسال با کسب هشت امتیاز در صدر جدول گروه اول این مسابقات قرار گرفت و تیم کانون علیزاده خشکبیجار نیز با کسب هفت امتیاز در رتبه دوم این گروه قرار گرفت.
همچنین در جدول رده بندی گروه دوم این رقابت ها، تیم والیبال شهرداری لنگرود با کسب 11 امتیاز در مکان نخست قرار گرفت و تیم پسران آفتاب کیاشهر با کسب هفت امتیاز در مکان دوم گروه دوم مسابقات والیبال لیگ برتر گیلان قرار گرفت.
بر اساس نتایج کسب شده از هفته پایانی دور رفت این مسابقات نیز تیم‌ والیبال کانون علیزاده خشکبیجار با نتیجه سه بر 2 برابر تیم کوچصفهان به برتری رسید و تیم پسران آفتاب کیاشهر با همین نتیجه تیم وارنا شهر باران رشت را مغلوب کرد.
در سایر دیدارهای برگزار شده نیز تیم والیبال خاتم ماسال با نتیجه سه بر 2 برابر تیم طلوع سپید باران بندرانزلی به برتری دست یافت و تیم شهرداری لنگرود موفق شد با نتیجه سه بر یک، تیم مرداویچ سیاهکل را شکست دهد.
در رقابت های والیبال لیگ برتر مردان استان گیلان 10 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در 2 گروه با هم به رقابت می پردازند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.